خانهاخبار
سری ریلمی P1 معرفی شد؛ طراحی فوق‌نازک و نمایشگر امولد

سری ریلمی P1 معرفی شد؛ طراحی فوق‌نازک و نمایشگر امولد

گوشی‌های جدید برند ریلمی از باتری حجیم، دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برند.

۱۴۰۳/۱/۲۷

ریلمی امروز از اولین و جدیدترین گوشی‌های سری P رونمایی کرد که ریلمی P1 و ریلمی P1 پرو نام دارند و برای بازار هند عرضه می‌شوند. این دو گوشی علی‌رغم برچسب قیمتی مقرون به صرفه خود، با مشخصات فنی کارآمدی مانند باتری حجیم و نمایشگر امولد همراه شده‌اند.

ریلمی P1 و ریلمی P1 پرو از طراحی جذابی بهره می‌برند که از ظاهر پرندگان الهام گرفته شده است. با این طراحی جدید، پنل پشتی سری ریلمی P1 در زیر نور خورشید برق می‌زند و از بافت خاصی بهره می‌برد. همچنین در پنل پشتی‌ گوشی‌های ریلمی ماژول دایره‌ای‌شکل را مشاهده می‌کنیم.

ریلمی P1 پرو

به لطف بدنه نازک و وزن پایین، ریلمی P1 و ریلمی P1 پرو به راحتی در دستان کاربران جای می‌گیرند. در این رابطه، ریلمی P1 از وزن ۱۸۸ گرمی و ضخامت ۷٫۹۱ میلی‌متر برخوردار است. از سوی دیگر، نسخه پرو این گوشی وزن ۱۸۴ گرمی و ضخامت ۸٫۳۵ میلی‌متری را به همراه خواهد داشت.

سری ریلمی P1 از نمایشگر ۶٫۷ اینچی امولد با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برد. البته مدل استاندارد از نمایشگر تخت برخوردار شده در حالی که نسخه پرو به نمایشگر با لبه‌های خمیده مجهز شده است.

ریلمی P1

ریلمی P1

هر دوی این نمایشگر از روشنایی حداکثری ۲۰۰۰ نیتی و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۲۴۰ هرتزی پشتیبانی می‌کنند و در خود سنسور اثرانگشت را نیز جای داده‌اند. ناچ حفره نمایشگر‌ها نیز میزبان دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی است.

ریلمی P1 با تراشه دیمنسیتی ۷۰۵۰ همراه شده و در دو کانفیگ رم ۶ / حافظه ۱۲۸ گیگابایتی و رم ۸ / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. ریلمی P1 پرو اما از تراشه اسنپدراگون ۶ نسل یک بهره می‌برد و در یک مدل حافظه رم ۸ گیگابایتی و دو نسخه حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی به فروش خواهد رسید. 

ریلمی P1 پرو طراحی

ریلمی P1 پرو

هر دو مدل سری ریلمی P1 به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی LYT-600 با لرزشگیر اپتیکال مجهز شده‌اند. گوشی ریلمی P1 سنسور ۲ مگاپیکسلی مونوکروم را نیز به همراه دارد در حالی که ریلمی P1 پرو از لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی نیز برخوردار شده است.

انرژی موردنیاز سری ریلمی P1 توسط باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که از شارژ ۴۵ واتی SuperVOOC پشتیبانی می‌کند. دو گوشی جدید ریلمی همچنین از اندروید ۱۴ (مبتنی بر Realme UI 5.0)، وای‌فای ۶، بلوتوث نسخه ۵٫۲ و اسپیکرهای دوگانه با صدای Hi-Res بهره می‌برند.

سری ریلمی P1

در نهایت باید اشاره کرد که ریلمی P1 در دو رنگ سبز و قرمز عرضه می‌شود و مدل پرو نیز دو رنگ آبی و قرمز را به همراه خواهد داشت. برچسب قیمتی سری ریلمی P1 به قرار زیر است:

ریلمی P1

  • رم ۶ / حافظه ۱۲۸ گیگابایتی: ۱۵٬۹۹۹ روپیه (۱۹۲ دلار)
  • رم ۸ / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی: ۱۸٬۹۹۹ روپیه (۲۲۸ دلار)

ریلمی P1 پرو

  • رم ۸ / حافظه ۱۲۸ گیگابایتی: ۲۱٬۹۹۹ روپیه (۲۶۴ دلار)
  • رم ۸ / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی: ۲۲٬۹۹۹ روپیه (۲۷۵ دلار)

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)