خانهاخبار
گوشی اقتصادی اوپو A60 با چیپست اسنپدراگون ۶۸۰ و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی معرفی شد

گوشی اقتصادی اوپو A60 با چیپست اسنپدراگون ۶۸۰ و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی معرفی شد

شرکت اوپو اخیرا از گوشی اقتصادی جدیدی با نام اوپو A60 رونمایی کرده است.

۱۴۰۳/۲/۱۰

گوشی اوپو A60 که طی اوایل ماه آوریل در کنسول گوگل پلی رویت شده بود؛ به تازگی و در سکوت خبری معرفی شد. این گوشی فعلا روانه بازار کشور ویتنام شده و در هفته‌‌های آتی، به بازار جهانی نیز راه خواهد یافت. این گوشی که از 5G پشتیبانی نمی‌کند؛ در واقع نقش جانشین اوپو A58 4G را در بین محصولات این شرکت دارد.

oppo 1.jpg

اوپو A60 دارای نمایشگری ۶.۶۷ اینچی از نوع LCD با رزولوشن ۷۲۰×۱۶۰۴ و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی است. حداکثر میزان روشنایی این نمایشگر، به ۹۵۰ نیت رسیده و نرخ حساسیت به لمس آن نیز ۲۴۰ هرتزی است. این گوشی از چیپست کوالکام اسنپدراگون ۷۸۰ استفاده می‌کند و در نسخه‌هایی با ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 2.2 قابل تهیه خواهد بود.

در بخش دوربین، اوپو A60 از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی استفاده کرده که توسط یک دوربین کمکی ۲ مگاپیکسلی همراهی می‌شود. دوربین سلفی گوشی نیز که در پانچ هول بخش میانی نمایشگر قرار دارد؛ ۸ مگاپیکسلی است. این گوشی از یک باتری ۵٫۰۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع ۴۵ واتی استفاده می‌کند.

ابعاد این گوشی اقتصادی، معادل با ۷.۶۸×۷۶.۰۲×۱۶۵.۷۱ میلی متر است و وزن آن نیز به ۱۸۶ گرم می‌رسد. این گوشی از سیستم عامل اندروید ۱۴ و رابط کاربری ColorOS 14.0.1 استفاده می‌کند و خوشبختانه، جک ۳.۵ میلی متری هدفون را نیز به همراه دارد.

oppo 2.jpg

قیمت نسخه پایه این محصول با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی، به ۲۱۶ دلار می‌رسد و نسخه ۲۵۶ گیگابایتی نیز با پرداخت مبلغ ۲۵۶ دلار قابل تهیه است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)