خانهاخبار
مشخصات سامسونگ گلکسی واچ ۷ پیش از عرضه رسمی لو رفت

مشخصات سامسونگ گلکسی واچ ۷ پیش از عرضه رسمی لو رفت

سامسونگ به زودی از نسل جدید ساعت‌های هوشمند خود، گلکسی واچ ۷، رونمایی خواهد کرد. این ساعت هوشمند که به تازگی در پایگاه داده بلوتوث SIG مشاهده شده است، از پردازنده‌ی جدید ۳ نانومتری و عمر باتری بهبود یافته بهره می‌برد.
 

۱۴۰۳/۱/۲۷

ساعت‌های هوشمند گلکسی سامسونگ، همواره در بین برترین محصولات موجود در بازار به شمار می‌آیند، و اکنون به نظر می‌رسد که نسل بعدی این ساعت‌ها نیز به زودی رونمایی خواهد شد.

به گزارش وب‌سایت SamMobile، یک مدل جدید از ساعت‌های هوشمند سامسونگ، با شماره مدل SM-L305U در پایگاه داده Bluetooth SIG شناسایی شده است.

این مدل احتمالاً مربوط به نسخه‌ی ۴۰ میلی‌متری ساعت گلکسی واچ ۷ با قابلیت اتصال LTE و طراحی ویژه برای بازار ایالات متحده است.

گلکسی واچ ۷

اطلاعات تأییدشده‌ی بلوتوث نشان می‌دهد که گلکسی واچ ۷ از نسخه‌ی بلوتوث ۵.۳ با قابلیت LE استفاده خواهد کرد، اما جزئیات دقیق‌تر در مورد این محصول هنوز مشخص نیستند.

با این حال، گزارش‌ها نشان می‌دهند که سامسونگ قصد دارد از اولین پردازنده‌ی ۳ نانومتری خود در ساعت گلکسی واچ ۷ استفاده کند، که گفته می‌شود نسبت به تراشه فعلی Exynos W930 ظرفیت مصرف انرژی را تا ۵۰ درصد بهبود می‌بخشد.

با توجه به این ارتقاء، امکان بهبود قابل توجه عمر باتری در گلکسی واچ ۷ وجود دارد. همچنین، سامسونگ احتمالاً ظرفیت حافظه‌ی داخلی این ساعت را از ۱۶ گیگابایت به ۳۲ گیگابایت افزایش خواهد داد.

منتظر بمانید، زیرا احتمالاً گلکسی واچ ۷ همراه با دو گوشی تاشوی گلکسی زد فلیپ ۶ و گلکسی زد فولد ۶ در رویداد معرفی تابستانی سامسونگ، که ممکن است اوایل جولای برگزار شود، معرفی خواهد شد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)