خانهاخبار
وان پلاس بادز پرو 2 معرفی شد: درایور دوگانه و صدای فراگیر محیطی

وان پلاس بادز پرو 2 معرفی شد: درایور دوگانه و صدای فراگیر محیطی

هدفون TWS جدید وان پلاس از قابلیت حذف نویز فعال و صدای Hi-Res پشتیبانی می‌کند.
۱۴ دی ۱۴۰۱

وان پلاس امروز در طی رویداد خود در چین از محصولات جدید خود شامل گوشی پرچمدار وان پلاس 11 و هدفون TWS وان پلاس بادز پرو 2 رونمایی کرد. این هدفون جدید همانطور که از نامش پیداست به عنوان نسل جدید هدفون وان پلاس بادز پرو روانه بازار خواهد شد. در این راستا، وان پلاس بادز پرو 2 برخلاف مدل قبلی توسط برند برجسته دانمارکی Dynaudio بهینه داده شده است. برای یادآوری، برند اوپو نیز برای توسعه محصولات صوتی خود با همین برند همکاری داشته است.

طبق اعلام رسمی، وان بادز پرو 2 از درایورهای دوگانه با اندازه‌های به ترتیب 11 میلی‌متری و 6 میلی‌متری بهره می‌برد. برای اتصال سریع‌تر، هدفون جدید وان پلاس به بلوتوث نسخه 5.2 مجهز شده است که از حالت اتصال به دو دستگاه به طور همزمان پشتیبانی می‌کند. به مانند دیگر هدفون‌های پرمیوم بازار، وان پلاس بادز پرو 2 از فناوری حذف نویز فعال هوشمند برخوردار است. این فناوری قادر است با بهره‌گیری از الگوریتم‌های مختلف صداهای اطراف را تا حد 48 دسی‌بل حذف کند.

image

شایان ذکر است که وان پلاس بادز پرو 2 از گواهی صوتی Hi-Res، کدک صوتی LHDC 5.0 و صدای فراگیر محیطی 360 درجه برخوردار است که آن را به یکی از هدفون‌های قدرتمند بازار بدل می‌سازد. به لطف ویژگی تاخیر پایین تا میزان 54 میلی‌ثانیه، تجربه صوتی بازی‌ها با وان پلاس بادز پرو 2 لذت‌بخش خواهد بود.

عمر باتری وان پلاس بادز پرو 2 در حالتی که حذف نویز آن غیر فعال باشد برابر با 9 ساعت است که با استفاده از کیس شارژ عمر باتری آن به 39 ساعت می‌رسد. با فعال‌سازی حالت حذف نویز، وان پلاس بادز پرو 2 قادر است تا 6 ساعت کاربر را همراهی کند که با کیس شارژ این مقدار به 25 ساعت می‌رسد. از دیگر مشخصات فنی وان پلاس بادز پرو 2 می‌توان کنترل‌های لمسی و اتصال سریع به دستگاه‌های مجهز به ColorOS 13 را نام برد.

در نهایت باید اشاره کرد که وان پلاس بادز پرو 2 در دو رنگ مشکی و سبز و با برچسب قیمتی 130 دلاری روانه بازار خواهد شد. زمان رونمایی این هدفون برای بازار جهانی نیز مصادف با 7 فوریه (18 بهمن) خواهد بود.