خانهاخبار
عکس کاورهای آیپد پرو 10.5 اینچی و 12.9 اینچی لو رفت

عکس کاورهای آیپد پرو 10.5 اینچی و 12.9 اینچی لو رفت

تا دو هفته دیگر اپل دو آیپد پرو نسل جدیدش را که 10.5 اینچی و 12.9 اینچی هستند، معرفی می کند. امروز عکسی از قاب این دو آیپد پرو تازه منتشر شد که اطلاعات جالبی از طراحی آن‌ها را لو می دهد.
۱۳۹۶/۳/۲

انتظار می‌رود آیپد پرو 10.5 اینچی و 12.9 اینچی تا دو هفته دیگر در کنفرانس WWDC 2017 رونمایی شوند؛ اما دیروز تصویری از کاور این دو آیپد پرو لو رفت. همان‌طور که در صفحه 9to5Mac هم اشاره‌شده بود، تغییرات سخت‌افزاری چشم‌گیری در این آیپدها صورت گرفته است. یکی از این تغییرات اساسی جابجایی میکروفون‌هاست که در این کاورها دیده می‌شود. یک میکروفون در لبه بالای کاور و دیگری در قسمت بالای پنل پشتی قرارگرفته است.

image

 

اپل اخیرا یک آیپد 329 دلاری عرضه کرده که نحوه قرار گرفتن میکروفون‌های این آیپد مشابه میکروفون‌های مشاهده‌شده روی قاب آیپدپروهاست. در این عکس مشاهده می‌کنید که آیپدپرو9.7 اینچی درون کاور آیپد پرو 10.5 اینچی قرارگرفته است. آیپد پرو 10.5 اینچی کمی بلندتر و ذره‌ای عریض‌تر خواهد بود. اپل قصد دارد در این آیپد تازه تا حد امکان حاشیه‌ها را کاهش دهد، بنابراین انتظار داریم در شرایطی شاهد آیپدپرو 10.5 اینچی باشیم که اندازه‌های آن تنها کمی از آیپدپرو 9.7 اینچی بزرگ‌تر باشد، اما اندازه صفحه‌نمایش آن نسبت به گذشته تغییر چشم‌گیری کند.

image

 

اپل هنوز این جزییات را رسما تایید نکرده، اما همان‌طور که می‌دانید مایل است حجم و اندازه ناکارآمد را در محصولاتش کاهش دهد. همین جزییات را می‌توان به آیفون 8 هم تعمیم داد. آیفون 8 احتمالا تا ماه اوت سال جاری میلادی معرفی می‌شود.

در این عکس‌ها مشاهده می‌کنید که کاورهای این دو آیپدپرو تازه طرح چوبی دارند. به نظر می‌رسد اپل قصد دارد این کاورها را به‌عنوان لوازم جانبی دو آیپد مذکور در جعبه آن‌ها بگذارد؛ اما احتمال آن‌هم وجود دارد که تولیدکننده شخص ثالث لوازم جانبی این عکس‌ها را منتشر کرده باشد. فعلا نمی‌توان از این عکس‌ها نتیجه قطعی گرفت. باید تا 4 ژوئیه منتظر بمانیم.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)