سری اوپو فایند X8 فروش بسیار موفقی در بازارهای جهانی دارد
نسل جدید سری پرچمدار اوپو به دلیل بهرهمندی از ویژگیهای قابلتوجه، آمار فروش چشمگیری را در بازارهای مختلف ثبت کرده است.
ماه گذشته، اوپو از دو پرچمدار جدید خود موسوم به Oppo Find X8 و Oppo Find X8 Pro رونمایی کرد. در تاریخ ۲۱ نوامبر سال جاری میلادی (۱ آذر ۱۴۰۳)، نسل جدید سری فایند در دسترس بازارهای جهانی قرار گرفت.
خبرگزاری شناختهشده Wall Street Journal با انتشار گزارشی ادعا کرده سری فایند X8 فروش بسیار موفقی در بازارهای مختلف دارد که نشان میدهد کاربران استقبال خوبی از گوشیهای غول فناوری چینی داشتهاند.
از زمان عرضه در ماه اکتبر، حدود ۱ میلیون واحد از فایند X8 و فایند X8 پرو در بازار چین به فروش رفتهاند که رکورد جدیدی برای سری فایند در بازه زمانی اشارهشده (تقریباً یک ماهونیم) به شمار میرود.
طبق اطلاعات موجود، پرچمدارهای اوپو در بازارهای کلیدی مانند سنگاپور، تایلند، اندونزی، ایتالیا، اسپانیا و مالزی رکورد فروش تازهای را به خود اختصاص دادهاند. در مقایسه با نسل قبلی، فروش این محصولات در بازارهای اشارهشده یک تا دو برابر افزایش پیدا کرده است.
موسسه تحقیقاتی Canalys ادعا میکند سهم اوپو از بازار گوشیهای پرمیوم (با قیمت بالاتر از ۵۰۰ دلار) در ۱۴ کشور جزو رتبههای نخست تا سوم بوده که تایید میکند این برند طرفداران زیادی در بازارهای بینالمللی دارد.
موفقیت چشمگیر مدلهای X8 و X8 پرو ظاهراً به بهرهمندی آنها از طراحی جذاب، سیستم دوربین پیشرفته، توان پردازشی قدرتمند و قیمتی معقول مربوط میشود.
محصولات پرمیوم اوپو از بدنه باریکی برخوردار شدهاند که میتواند توجه کاربران زیادی را به سوی خود جلب کند. از سوی دیگر، این دستگاهها با تراشه دیمنسیتی ۹۴۰۰ همراه شدهاند که از بهبودهای قابلتوجهی در زمینههای مصرف بهینه انرژی و توان پردازشی بهره میبرد.
برچسبها: