خانهاخبار
اندروید 15 و کابوس دوباره کاربران پیکسل 6

اندروید 15 و کابوس دوباره کاربران پیکسل 6

به‌روزرسانی اندروید 15 برای گوشی‌های پیکسل 6 باعث شده که برخی کاربران با مشکلات جدی مواجه شوند و دستگاه‌هایشان به‌طور کامل غیرقابل استفاده شود.

۵ آبان ۱۴۰۳

تبلیغات

home_header
product-image

گوگل پیکسل 6 ظرفیت 256GB رم 8GB

مشاهدهٔ مشخصات فنی و قیمت

مشاهده
  • بر اساس گزارش‌های کاربران گوشی‌های پیکسل 6 بعد از به‌روزرسانی به اندروید 15 با مشکلات متعددی مواجه شدند. این گوشی پرچمدار سال 2021 اکنون با مشکل جدیدی دست و پنجه نرم می‌کند، به‌روزرسانی اندروید 15 ظاهراً برای برخی از کاربران باعث بروز مشکلات متعدد و حتی غیرقابل استفاده شدن دستگاه‌ها شده است.
اندروید 15 و مشکلات کاربران پیکسل 6

تقریباً یک سال پیش، موضوعی مشابه درباره به‌روزرسانی اندروید 14 مطرح شد که برای کاربران پیکسل 6 مشکلات جدی به وجود آورد. در آن زمان، کاربران با مسأله‌ای جدی مواجه شدند؛ آن‌ها با پیام‌هایی چون "فضای ذخیره‌سازی تمام شده" روبرو بودند که دسترسی به فایل‌ها و عکس‌ها را به شدت محدود می‌کرد. به طور عجیب، در برخی موارد حتی باز کردن تنظیمات ذخیره‌سازی نیز موجب کرش کردن گوشی می‌شد.

در سال 2022، گوشی‌های پیکسل 6 و 6 پرو که در ابتدا به خاطر طراحی جدید و تراشه اختصاصی تنسور مورد تحسین قرار گرفته بودند، به عنوان دستگاه‌هایی با باگ‌های فراوان شناخته شدند. گزارش‌ها حاکی از این موضوع بود که 36 درصد از دارندگان پیکسل قصد تغییر برند خود به خاطر مشکلات مداوم بودند.

با وجود اینکه برخی از باگ‌ها به مرور زمان برطرف شده‌اند، اما همچنان کاربران با چالش‌های زیادی مانند کندی حسگر اثر انگشت، سرعت شارژ پایین‌تر از حد انتظار و دیگر اشکالات نرم‌افزاری مانند رد تماس‌ها و مشکلات در ارتباطات اندروید اتو مواجه هستند؛ این نارضایتی‌ها به مرور زمان افزایش یافته است.

بررسی دقیق‌تری از باگ‌ها و نارضایتی‌های کاربران نشان می‌دهد رایج‌ترین مشکلات پیکسل 6 شامل موارد زیر می‌شود:

  • مشکلات مربوط به گرما
  • اشکالات حسگر اثر انگشت
  • فریز شدن نمایشگر
  • مشکلات در فرآیند شارژ
  • مشکلات مربوط به اتصالات

اکنون، توجه‌ها به نحوه عملکرد اندروید 15 و مشکلاتی که به تازگی برای دارندگان پیکسل 6 به وجود آمده ، جلب شده است. خبر بد این است که وضعیت برای برخی از کاربران واقعاً نگران‌کننده است.

آمارها نشان می‌دهد که تقریباً یک هفته از آغاز به‌روزرسانی اندروید 15 می‌گذرد و طبق گزارش‌های جدید، این به‌روزرسانی باعث شده که برخی از دستگاه‌های پیکسل 6 برای کاربران به طور کامل غیرقابل استفاده شوند. چندین کاربر در پلتفرم ردیت تجربیات خود را به اشتراک گذاشته و از بریک شدن گوشی‌های خود پس از این آپدیت شکایت کرده‌اند که این موضوع کار را برای آن‌ها برای روشن کردن یا عیب‌یابی دستگاه غیرممکن کرده است.

این نخستین باری نیست که گوشی‌های پیکسل 6 بعد از یک به‌روزرسانی اندروید با مشکلات عدیده‌ای روبرو می‌شوند. در واقع، کاربران به یاد دارند که به‌روزرسانی اندروید 14 نیز با مشکلاتی که منجر به قفل شدن حافظه دستگاه‌ها شد، همراه بود و حتی بسیاری از دستگاه‌ها به دلیل بازنشانی کارخانه‌ای غیرقابل استفاده شده بودند. حالا به نظر می‌رسد که اندروید 15 مشکلات بیشتری را ایجاد کرده و کاربران از خاموش شدن کامل گوشی‌های خود بعد از فعال‌سازی ویژگی Private Space و یا حتی در حین استفاده‌های عادی گلایه دارند.

در حال حاضر، هنوز علت دقیق این مشکلات به طور رسمی مشخص نشده است. گزارش‌ها نشان می‌دهد که موارد بیشتری از بریک شدن ناگهانی گوشی‌ها پس از این آپدیت به دست آمده که باعث افزایش نگرانی‌ها شده است.

گوگل هنوز هیچ بیانیه رسمی درباره این مسائل منتشر نکرده است، بنابراین کاربران باید تا دریافت اخبار جدید در این زمینه صبر کنند.

برچسب‌ها: