خانهاخبار
زمان رونمایی از ریلمی GT 7 پرو اعلام شد

زمان رونمایی از ریلمی GT 7 پرو اعلام شد

پرچمدار موردانتظار ریلمی در تاریخ ۴ نوامبر سال جاری میلادی (۱۴ آبان ۱۴۰۳) از راه می‌رسد.

۲ آبان ۱۴۰۳

تبلیغات

home_header

چندی پیش، ریلمی با انتشار تیزری رسماً عرضه گوشی پرچمدار Realme GT 7 Pro را تایید کرد. حالا اما غول فناوری چین اعلام کرده که این محصول موردانتظار در تاریخ ۴ نوامبر سال جاری میلادی (۱۴ آبان ۱۴۰۳) برای بازار چین معرفی خواهد شد.

در پوستری که این برند به اشتراک گذاشته است، بخشی از پنل پشتی و برآمدگی ماژول دوربین دستگاه را مشاهده می‌کنیم. همچنین با توجه به خطوط آنتن روی بدنه این گوشی، به نظر می‌رسد نسل جدید سری جی‌تی از فریم فلزی بهره می‌برد.

زمان رونمایی از ریلمی جی تی ۷ پرو

تیزری دیگر تایید می‌کند ریلمی جی‌تی ۷ پرو به نمایشگر ساخته‌شده توسط سامسونگ مجهز خواهد شد که Eco Sky نام دارد. این پنل از هر چهار طرف خمیده خواهد بود و از حاشیه‌های باریکی بهره خواهد برد. 

شایان ذکر است که طبق اعلام رسمی، GT 7 پرو با تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸ الیت روانه بازار می‌شود که از هسته‌های اختصاصی Oryon، پردازنده گرافیکی بهبودیافته و واحد پردازش عصبی جدید استفاده می‌کند. به علاوه، این محصول پرمیوم با گواهی ضدآب و گردوغبار IP69 در دسترس قرار خواهد گرفت.

نمایشگر ریلمی جی تی ۷ پرو

در حال حاضر، هنوز دیگر مشخصات فنی پرچمدار این برند اعلام نشده است. با این وجود، گزارش‌های غیر رسمی بخشی از جزئیات فنی این محصول را در اختیار کاربران قرار داده‌اند.

طبق اطلاعات فاش‌شده، جی‌تی ۷ پرو به باتری حجیم ۶۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز می‌شود که از شارژ ۱۲۰ واتی فوق‌سریع پشتیبانی می‌کند. برای تصویربرداری، این گوشی به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو پریسکوپی ۵۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابری مجهز خواهد شد. 

فریم فلزی ریلمی جی تی ۷ پرو

در نهایت باید اشاره کرد که مدل جدید سری جی‌تی احتمالاً با سنسور اثرانگشت اولتراسونیک زیر نمایشگر همراه می‌شود. شایعه شده این گوشی با رابط کاربری Realme UI 6 مبتنی بر اندروید ۱۵ به فروش خواهد رسید. 

برچسب‌ها: