خانهاخبار
خرید بهترین موبایل‌های بازار 2024 با کد تخفیف دیجی کالا

خرید بهترین موبایل‌های بازار 2024 با کد تخفیف دیجی کالا

در این مطلب با توجه به مواردی چون مشخصات سخت افزاری و قیمت، بهترین پرچمداران  بازار ایران را به شما معرفی می‌کنیم.

۳۰ مهر ۱۴۰۳

تبلیغات

home_header

امروزه اهمیت داشتن یک تلفن همراه خوب و کاربرد‌های متعدد گوشی‌های هوشمند برای همه یک امر روشن و واضح است. از طرفی، افزایش قیمت این محصولات باعث شده است تا افراد هنگام خرید و انتخاب دقت بیشتری به خرج بدهند و گوشی مناسب خود را پس از بررسی‌های لازم تهیه کنند. در این مقاله با توجه به کاربرد‌ها و ویژگی‌های تلفن‌های همراه در دسترس، بهترین موبایل‌های بازار را به شما معرفی می‌کنیم. البته بدیهی است که برای خرید این مدل‌ها به هزینه نسبتاً زیادی نیاز خواهید داشت. برای خرید ارازن تر و آسان تر همه این مدل‌ها می‌توانید به فروشگاه دیجی کالا مراجعه کرده و سفارش خود را با کد تخفیف دیجی کالا ثبت کنید.

Picture1.jpg

بهترین گوشی‌های بازار در حال حاضر

هنگامی‌ که صحبت از بهترین گوشی‌های موجود در بازار می‌شود، باید ملاک‌های متعددی را برای انتخاب در نظر بگیریم. مشخصات فنی، طراحی جذاب و کیفیت ساخت، ویژگی‌های ظاهری، ابعاد و وزن گوشی، کاربرد‌ها و آپشن‌های مختلف، دوربین، باتری و موارد بسیار دیگری وجود دارد که باید با در نظر گرفتن همه آن‌ها نسبت به انتخاب بهترین تلفن همراه اقدام کنیم. در ادامه با توجه به این موارد، تلفن‌های همراه پرچم دار در بازار ایران را به شما معرفی می‌کنیم.

آیفون – 13 پرومکس

حدود قیمت: از 70 تا 100 میلیون

آیفون 13 پرو مکس، پرچم دار اپل در سال 2021 بود که با طراحی زیبا و مستحکم، صفحه نمایش 6.7 اینچی Super Retina XDR و پردازنده قدرتمند A15 Bionic ارائه می‌شود. این گوشی به دوربین‌های سه‌گانه با قابلیت‌های پیشرفته عکاسی و فیلم‌برداری، از جمله حالت شب مجهز است. باتری با طول عمر بالا و قابلیت‌های 5G، تجربه کاربری فوق‌العاده‌ای را فراهم می‌کند. همچنین، این مدل با گزینه‌های ذخیره‌سازی متنوع و پشتیبانی از Face ID، امنیت و راحتی بیشتری را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. البته که از سال 2021 تا کنون مدل‌های جدید آیفون معرفی شده اند و می‌توانیم آن‌ها را از جنبه‌های مختلف بهتر از 13 پرومکس بدانیم؛ اما رجیستر نشدن مدل‌های جدید آیفون در ایران و دردسر‌هایی که خریداران آن برای آنتن دهی دارند، مانع از آن شد که این مدل‌ها را در این لیست قرار دهیم.

سامسونگ گلکسی 24s اولترا

Picture2.jpg

حدود قیمت: 60 تا 70 میلیون

سامسونگ گلکسی S24 اولترا، پرچم دار این شرکت در سال 2024 است که با طراحی شیک و نمایشگر بزرگ 6.8 اینچی، تجربه بصری فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد. این گوشی از پردازنده پیشرفت Snapdragon8 بهره می‌برد که باعث عملکرد سریع و بی نظیر آن می‌شود. دوربین چهارگانه حرفه‌ای با سنسور اصلی 200 مگاپیکسلی، حسی شبیه به عکاسی با یک دوربین حرفه ای را ایجاد میکند. همچنین، باتری بزرگ و فناوری شارژ سریع، عمر باتری طولانی و راحتی استفاده را تضمین می‌کند. گلکسی S24 اولترا با استفاده از قابلیت‌های هوش مصنوعی تجربه کاربری مدرنی را برای علاقه‌مندان به فناوری فراهم می‌کند.

شیائومی14 اولترا

حدود قیمت: 65 تا 80 میلیون

شیائومی‌‌‌در سال‌های فعالیت خود توانسته با تولید گوشی‌های با کیفیت و در عین حال خوش قیمت جایگاه خوبی در بازار لوازم دیجیتالی به دست آورد. سری اولترای برند شیائومی ‌را می‌توان از بهترین تولیدات این شرکت تا این لحظه دانست. جدیدترین مدل این سری 14 ultra است که با بهره مندی از یک پردازنده Snapdragon 8 بهترین عملکرد را برای کاربر فراهم می‌کند. همچنین، این گوشی با داشتن دوربین‌های چهارگانه 50 مگاپیکسلی قابلیت گرفتن هر نوع عکسی را به شما خواهد داد. از دیگر ویژگی‌های خوب این گوشی می‌توان به رزولوشن بالای نمایشگر و داشتن یک باتری قدرتمند با قابلیت شارژ سریع اشاره کرد. برای خرید این مدل و بررسی سایر تلفن‌های همراه و خرید آن‌ها با قیمت منصفانه تر می‌توانید با بهره مندی از کد تخفیف تکنولایف از این فروشگاه خرید کنید.

سامسونگ گلکسی زد فلیپ 6

حدود قیمت: 50 تا 60 میلیون

گلکسی زد فلیپ 6 سامسونگ، یکی از گوشی‌های هوشمند تاشو این برند است که با طراحی شیک و مدرن خود، تجربه‌ای نوین در استفاده از تلفن همراه را به ارمغان می‌آورد. این دستگاه با صفحه نمایش AMOLED 6.7 اینچی و یک نمایشگر ثانویه 3.4 اینچی، امکان دسترسی سریع به نوتیفیکیشن‌ها و انجام کارهای ضروری را فراهم می‌کند. دوربین‌های قدرتمند و قابلیت‌های عکاسی در شرایط مختلف، همراه با عملکرد بالای پردازنده و عمر باتری مناسب، این گوشی را به انتخابی جذاب برای کاربرانی که به دنبال ترکیبی از تکنولوژی و زیبایی هستند، تبدیل کرده است.

آیفون 13

حدود قیمت: 40 تا 67 میلیون

آیفون 13 بدون شک یکی از پرچمداران قدرتمند کمپانی اپل است. این تلفن همراه از سال 2021 تا اکنون همیشه یکی از محبوب ترین و البته پر فروش ترین مدل‌های این برند بوده. این گوشی با صفحه‌نمایش 6.1 اینچی Super Retina XDR، پردازنده A15 Bionic عملکردی سریع و دقیق را ارائه می‌دهد. به علاوه داشتن و دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی، تجربه خوبی از عکاسی با این گوشی برای کاربران به ارمغان می‌آورد. همچنین، طراحی شیک و متنوع رنگ‌ها، همراه با قابلیت‌های جدیدی همچون حالت سینما برای ضبط ویدئو، این دستگاه را به انتخابی جذاب برای کاربران تبدیل کرده است.

سامسونگ گلکسی s23 اولترا

حدود قیمت: 48 تا 70 میلیون

سامسونگ گلکسی S23 اولترا، پرچمدار قدرتمند این برند، در فوریه 2023 معرفی شد و با ویژگی‌های برجسته‌اش توجه بسیاری را جلب کرد. این گوشی دارای صفحه‌نمایش 6.8 اینچی Dynamic AMOLED 2X با وضوح فوق‌العاده است که باعث می‌شود از کار کردن با آن لذت ببرید. دوربین چهارگانه آن قابلیت زوم اپتیکال 10 برابر و فیلم‌برداری 8k را به کاربران ارائه می‌دهد و این دستگاه را به گزینه‌ای عالی برای عکاسی و فیلم‌ برداری تبدیل می‌کند. همچنین می‌توان پردازنده Snapdragon 8 Gen2، باتری بزرگ 5000 میلی‌آمپری و پشتیبانی از قلمS Pen، را به ویژگی‌های منحصر به فرد و محبوب این تلفن همراه هوشمند اضافه کرد.

سامسونگ گلکسی S24 پلاس

حدود قیمت: 55 میلیون

سامسونگ گلکسی S24 پلاس یکی از پرچمداران جدید سامسونگ است که با طراحی زیبا و ویژگی‌های به روز و منحصر به فرد عرضه شده است. گلکسی S24 پلاس از پردازنده Exynos 2400 استفاده می‌کند و کار کردن با آن جذاب و سریع است. همچنین، دوربین‌های سه گانه این تلفن همراه به شما کمک می‌کند تا تصاویر با کیفیت و دقیق ثبت ‌کنید. به علاوه، می‌توانیم باتری قوی و مقاومت در برابر آب و گردوغبار با استاندارد IP68 را به ویژگی‌های جذاب این محصول اضافه کنیم.

گوگل پیکسل 7 پرو

Picture3.jpg

حدود قیمت: 38 میلیون

چند سالی است که کمپانی گوگل هم با تولید تلفن‌های همراه پیشرفته و جذاب وارد این مارکت شده است. از بین گوشی‌های تولید شده در این کمپانی می‌توان پیکسل 7 پرو را یکی از بهترین‌ها دانست. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این دستگاه تمرکز بر عکاسی با کیفیت و بهره مندی از هوش مصنوعی برای عملکرد بهتر است. به علاوه، دوربین‌های سه گانه باکیفیت، پردازنده قدرتمند، طراحی زیبا و یک باتری 5000 میلی آمپری ویژگی‌های این تلفن همراه محبوب را تکمیل می‌کنند.

شیائومی‌ پوکو F6 پرو

حدود قیمت: 33 تا 38 میلیون

اگر می‌خواهید یک گوشی پرچمدار با قیمت نسبتاً مناسب تهیه کنید، این مدل شیائومی‌پیشنهاد ما برای شما است. این گوشی دارای صفحه‌نمایش 6.67 اینچی AMOLED با وضوح Full HD+ است که تجربه بصری روان و جذابی را فراهم می‌کند. پردازنده قدرتمند Snapdragon 8 در کنار رم بالا، عملکرد سریع و اجرای روان برنامه‌ها و بازی‌ها را تضمین می‌کند. دوربین سه‌گانه آن شامل سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، لنز فوق عریض و لنز ماکرو است که امکان عکاسی با کیفیت بالا را میسر می‌سازد. به علاوه، وجود یک باتری بزرگ 5000 میلی ‌آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع، امکان استفاده طولانی‌ مدت از این گوشی را برای کاربر فراهم می‌کند. طراحی مدرن و قابلیت‌های متنوع نرم‌افزاری، پوکو F6 پرو را به گزینه‌ای جذاب برای کاربرانی تبدیل کرده است که به دنبال یک گوشی با ارزش بالا هستند.

جمع بندی معرفی بهترین موبایل‌های بازار

همانطور که گفته شد، تلفن‌های همراه مختلفی از برند‌های متفاوت در بازار موجود هستند که از میان همه آن‌ها می‌‌توان مدل‌های ذکر شده را به عنوان بهترین موبایل‌ها معرفی کرد. انتخاب از میان این مدل‌ها به سلیقه شخصی و نیاز‌های شما بستگی دارد. در جدول زیر مهم ترین ویژگی‌های این تلفن‌های همراه را در کنار هم قرار داده ایم تا مقایسه و انتخاب برای شما ساده تر شود.

مدل گوشی

رم 

دوربین‌ها

اندازه صفحه

ظرفیت باتری

حافظه داخلی

پردازنده

iPhone - 13 pro max

6

12

6.7

4352

128 گیگ تا 1 ترابایت

A15 Bionic

Samsung- S24 ultra

12

200/50/10/12

6.8

5000

256

Snapdragon8

Xiaomi-14 Ultra

12/16

50

6.73

5300

512

Snapdragon 8 Gen 3

Samsung - Galaxy Z Flip 6

12

12/50

6.7

4000

256/512

Snapdragon 8 Gen 3

Iphone -13

4

12

6.1

3240

128/256

A15 Bionic

Samsung- S23 ultra

8/12

200/12/10

6.8

5000

256

Snapdragon 8 Gen 2

Samsung Galaxy S24 Plus

12

50/12/10

6.7

4900

256

Exynos 2400

Goole -pixel 7 pro

8/12

50/48/12

6.8

5000

256

Google Tensor G2

Xiaomi Poco F6 Pro

12/16

50/8/2

6.67

5000

512

Snapdragon 8 Gen 2

بهترین کد‌های تخفیف دیجی کالا برای خرید تلفن همراه

حالا که با بهترین موبایل‌های موجود در بازار آشنا شدیم، بهتر است روش‌هایی که برای خرید ارزان تر آن‌ها وجود داد را نیز بدانیم. یکی از این روش‌ها خرید آنلاین گوشی از دیجی کالا و استفاده از کد‌های تخفیف متعدد دیجی کالا است. این کد‌ها به شما کمک می‌‌کنند تا سفراش خود را از مجموعه بزرگ دیجی کالا با تخفیف ثبت کنید. در ادامه برخی از این کد‌ها را به شما معرفی می‌‌کنیم. لازم به ذکر است که علاوه بر خرید راحت تر و مقرون به صرفه تر، در دیجی کالا توضیحات کاملی درباره هر محصول ارائه می‌‌شود که می‌‌تواند انتخاب را برای شما ساده تر کند.

کد تخفیف ارسال رایگان دیجی کالا: GPTM، با استفاده از این کد سفارشات شما بدون دریافت هزینه ارسال به دستتان خواهد رسید.

تخفیف‌های 80 درصدی دیجی کالا: دیجی کالا تخفیف‌های جذابی را تا سقف 80 درصد روی محصولات مختلف از جمله موبایل و لوازم دیجیتال اعمال می‌‌کند که با استفاده از آن می‌‌توانید با هزینه کم تری خرید کنید.

کد تخفیف دیجی کالا بالای 10 میلیون: digi10m، با استفاده از این کد می‌‌توانید در خرید‌های بیشتر از 10 میلیون خود از این فروشگاه، 500 هزار تومان تخفیف بگیرید.

کد تخفیف خرید موبایل دیجی کالا: MOPD450، برای خرید تلفن‌های همراه با ارزش بیشتر از 15 میلیون می‌‌توانید از این کد استفاده کرده و 450 هزار تومان کم تر بپردازید.

کد تخفیف دیجی کالا بالای 2 میلیون: digi2، در خرید‌های بیشتر از 2 میلیون خود از فروشگاه دیجی کالا می‌‌توانید از این کد تخفیف استفاده کرده و 500 هزار تومان کم تر بپردازید

همچنین، با استفاده از خدمات دیجی پلاس می‌‌توانید از تخفیف‌های بیشتر، جشنواره‌های متنوع، ارسال رایگان و خدمات پشتیبانی اختصاصی بهره مند شوید. البته این پایان کار نیست و در کنار تمام مزیت‌های ذکر شده کد تخفیف دیجی پلاس نیز برای خرید اقتصادی تر در اختیار کاربرانی که عضویت این مجموعه را داشته باشند قرار می‌‌گیرد.

خرید قسطی موبایل با دیجی کالا و تکنولایف

همه موبایل‌هایی که در بالا معرفی شدند را می‌توانید با تخفیف از دیجی کالا و تکنولایف خریداری کنید. البته، این تنها مزیت این دو فروشگاه نیست. با توجه به بالا بودن قیمت گوشی، بهترین راه این است که آن را به صورت اقساطی خریداری کنید. برای خرید قسطی موبایل از دیجی کالا کافیست از دیجی پی برای پرداخت استفاده کنید. با به کار بردن کد تخفیف دیجی پی هم بخشی از مبلغی که باید پرداخت کنید، کاهش پیدا می‌کند. تکنولایف هم امکان مشابهی را از طریق تکنوپی در اختیار شما می‌گذارد تا بتوانید موبایل مورد علاقه خود را با کمترین هزینه خریداری کنید.

سلب مسئولیت: سایت جی اس ام در تهیه این متن تبلیغاتی نقشی نداشته و مسئولیتی درباره درستی محتوای آن ندارد.