خانهاخبار
قدرت نمایی اسنپدراگون 8 الیت در بنچمارک آنتوتو!

قدرت نمایی اسنپدراگون 8 الیت در بنچمارک آنتوتو!

کوالکام قرار است پردازنده اسنپدراگون 8 الیت را به زودی معرفی کند که نتایج بسیار عالی در بنچمارک‌ها کسب کرده و قوی‌تر از A18 Pro اپل و Dimensity 9400 مدیاتک به نظر می‌رسد. این پردازنده به دو نسخه پایه و پریمیوم با GPU آدرنو 830 و فرآیند ساخت 3nm TSMC عرضه خواهد شد.

۳۰ مهر ۱۴۰۳

تبلیغات

home_header

در روز دوشنبه، کوالکام به‌ زودی پردازنده اسنپدراگون 8 الیت را معرفی خواهد کرد که قبل‌تر با نام اسنپدراگون 8 نسل 4 شناخته می‌شد. اکنون یک امتیاز لو رفته از بنچمارک AnTuTu مربوط به ریلمی GT7 پرو منتشر شده که نشان‌دهنده یک نتیجه بی‌نظیر به میزان 3,025,991 است. 

مقایسه بنچمارک آنتوتو A18 Pro و Snapdragon 8 Elite
مقایسه بنچمارک آنتوتو A18 Pro و Snapdragon 8 Elite


این امتیاز به‌طرز چشمگیری از امتیاز پردازنده A18 Pro اپل (که حدود 1.65 میلیون امتیاز کسب کرده) و همچنین پردازنده جدید Dimensity 9400 مدیاتک (که آخرین بار حدود 2.8 میلیون امتیاز داشت) بیشتر است. شایعه شده است که این پردازنده در دو نسخه عرضه خواهد شد: یک نسخه پایه با دو هسته با سرعت حداکثر 4.09 گیگاهرتز و شش هسته با سرعت 2.78 گیگاهرتز، و یک نسخه پریمیوم با دو هسته که به 4.32 گیگاهرتز می‌رسد. هر دو نسخه دارای GPU آدرنو 830 بوده و با فرآیند 3nm TSMC ساخته می‌شوند.

اسنپدراگون 8 الیت در بنچمارک Geekbench نیز نتایج بسیار خوبی کسب کرده که نشان می‌دهد این پردازنده به‌عنوان یک رقیب جدی در بازار معرفی می‌شود و به‌نظر می‌رسد که با یک جهش چشمگیر در عملکرد نسبت به نسل قبل عرضه خواهد شد.