خانهاخبار
آنر مجیک ۷ و مجیک ۷ پرو در تصاویری رندری دیده شدند

آنر مجیک ۷ و مجیک ۷ پرو در تصاویری رندری دیده شدند

به تازگی تصاویری از گوشی‌های پرمیوم آنر فاش شده که طراحی پنل پشتی این دستگاه‌ها را نشان می‌دهند.

۲۹ مهر ۱۴۰۳

تبلیغات

home_header

همانطور که می‌دانیم، آنر در تاریخ ۳۰ اکتبر سال جاری میلادی (۹ آبان) از سری Magic 7 رونمایی خواهد کرد که در دو مدل استاندارد و پرو روانه بازار می‌شود. حالا به تازگی رندرهایی از دو گوشی پرمیوم غول فناوری چینی در دسترس کاربران قرار گرفته که طراحی پنل پشتی این دستگاه‌ها را نشان می‌دهند.

طبق تصاویر فاش‌شده، پنل پشتی آنر مجیک ۷ و مجیک ۷ پرو میزبان ماژول دوربین هشت‌ضلعی خواهد بود. این ماژول در نسخه استاندارد از فریم نقره‌ای و در مدل پرو از فریم طلایی بهره خواهد برد. 

رندر مجیک ۷ پرو

آنر Magic 7

در جزیره دوربین دو پرچمدار این برند سه سنسور دیده می‌شوند که احتمالاً شامل یک لنز تله‌فوتو پریسکوپی خواهند بود. از سوی دیگر، در قسمت پایین بدنه دستگاه‌ها لوگوی شرکت آنر قرار گرفته است.

در خبری مشابه، افشاگری شناخته‌شده به نام Digital Chat Station ادعا کرده که مجیک ۷ در دو کانفیگ حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی و ۱ ترابایتی به فروش خواهد رسید. به علاوه، شایعه شده این گوشی در رنگ‌های طلایی، مشکی، سفید، آبی و خاکستری عرضه می‌شود.

رندر مجیک ۷

آنر Magic 7 Pro

مدل پرو نسل جدید سری مجیک سه کانفیگ حافظه داخلی ۲۵۶ / ۵۱۲ گیگابایتی و ۱ ترابایتی را به همراه خواهد داشت و در رنگ‌بندی سفید، مشکی، آبی و خاکستری روانه بازار خواهد شد.

گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که محصولات پرمیوم این برند به تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل چهار (یا اسنپدراگون ۸ الیت) مجهز خواهند بود. به علاوه، هر دوی این گوشی‌ها احتمالاً از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، سنسور تله‌فوتو پریسکوپی ۵۰ مگاپیکسلی و یک سنسور ۵۰ یا ۲۰۰ مگاپیکسلی بهره خواهند برد.

تصویر واقعی مجیک ۷ پرو
تصویر واقعی سری مجیک ۷

تصاویر واقعی سری Magic 7

طبق اطلاعات غیر رسمی، مدل استاندارد و پرو مجیک ۷ به ترتیب از نمایشگر‌های با رزولوشن تصویر 1.5K و 2K برخوردار می‌شوند. انرژی موردنیاز مجیک ۷ پرو توسط باتری ۵۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی تامین می‌شود که از شارژ ۱۰۰ واتی باسیم و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

در نهایت باید اشاره کرد که گوشی‌های آنر از گواهی ضدآب و گردوغبار IP68 / IP69 و سنسور اثرانگشت اولتراسونیک زیرنمایشگر بهره خواهند برد. 

برچسب‌ها: