خانهاخبار
با اسنپدراگون 8 الیت رونمایی خواهد شد Red Magic 10 Pro گوشی

با اسنپدراگون 8 الیت رونمایی خواهد شد Red Magic 10 Pro گوشی

گوشی Red Magic 10 Pro با شماره مدل NX789J از برند Nubia تأییدیه MIIT چین را دریافت کرده و به زودی معرفی خواهد شد. این گوشی به چیپست Snapdragon 8 Elite و باتری حجیمی معادل 6500 میلی‌آمپر ساعت مجهز خواهد بود. همچنین انتظار می‌رود دارای نمایشگر OLED با فناوری دوربین زیر نمایشگر برای دوربین سلفی باشد.

۲۹ مهر ۱۴۰۳

تبلیغات

home_header

یک گوشی جدید از برند Nubia با شماره مدل NX789J موفق به دریافت تأییدیه از سازمان MIIT چین شده است. به یاد بیاورید که مدل Red Magic 9 Pro سال گذشته با شماره مدل NX769J معرفی شد. بنابراین، به نظر می‌رسد NX789J همان Red Magic 10 Pro باشد.
تأییدیه MIIT برای Red Magic 10 Pro اطلاعات خاصی درباره مشخصات آن ارائه نکرده است، اما این موضوع نشان می‌دهد که این گوشی به زودی در چین رونمایی خواهد شد. احتمالاً شاهد معرفی رسمی آن در ماه آینده (نوامبر) خواهیم بود.

Red Magic 10 Pro

سری جدید Xiaomi 15، OnePlus 13، سری Honor Magic 7، iQOO 13 و Realme GT 7 Pro همگی انتظار می‌رود به چیپست Snapdragon 8 Elite مجهز شوند. با این حال، Red Magic 10 Pro یک گوشی کاملاً گیمینگ و مخصوص بازی خواهد بود که از همین چیپست استفاده می‌کند.
گزارش‌ها نشان می‌دهند که Red Magic 10 Pro به یک چیپست گیمینگ مستقل، سیستم خنک‌کننده فعال یکپارچه و دکمه‌های اختصاصی بازی مجهز خواهد بود. یکی از ویژگی‌های بارز این گوشی، باتری حجیم آن است که گفته می‌شود ظرفیت آن بیش از 6500 میلی‌آمپر ساعت خواهد بود و ممکن است بزرگ‌ترین باتری در بین گوشی‌های مجهز به Snapdragon 8 Elite باشد.
این گوشی احتمالاً دارای نمایشگر OLED با وضوح 1.5K و فناوری دوربین زیر نمایشگر برای دوربین سلفی خواهد بود. مشخصات فاش‌شده نشان می‌دهند که Red Magic 10 Pro پیشرفت قابل توجهی نسبت به مدل قبلی خود، یعنی Red Magic 9 Pro خواهد داشت.
برای مقایسه، Red Magic 9 Pro دارای پنل BOE Q9+ با اندازه 6.8 اینچ و نسل پنجم نمایشگر تمام‌صفحه مخصوص بازی بود که نسبت صفحه به بدنه‌ای معادل 93.7 درصد را ارائه می‌داد. این دستگاه به پلتفرم Snapdragon 8 Gen 3، حافظه LPDDR5X، ذخیره‌سازی UFS 4.0 و باتری 6500 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 80 وات مجهز بود. همچنین از چیپست خود توسعه‌یافته Red Core R2 Pro برای ارتقاء تجربه بازی و فن جدید آلیاژی برای بهبود خنک‌کنندگی استفاده می‌کرد.