خانهاخبار
آنر X7c معرفی شد؛ تراشه کوالکام و باتری حجیم

آنر X7c معرفی شد؛ تراشه کوالکام و باتری حجیم

گوشی مقرون‌به‌صرفه جدید آنر باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی، تراشه اسنپدراگون ۴ نسل دو و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی را به همراه دارد.

۲۷ مهر ۱۴۰۳

تبلیغات

home_header

آنر به تازگی از یک گوشی مقرون‌به‌صرفه جدید رونمایی کرده که با نام Honor X7c روانه بازار می‌شود. علی‌رغم بهره‌مندی از قیمتی اقتصادی، این محصول با مشخصات فنی قابل‌توجهی مانند تراشه کوالکام، باتری حجیم و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی همراه شده است.

طبق اعلام رسمی، این دستگاه به نمایشگر TFT ال‌سی‌دی ۶٫۷۷ اینچی مجهز شده که از رزولوشن تصویر اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. این پنل می‌تواند به روشنایی حداکثری ۸۵۰ نیتی دست پیدا کند و در محیط تاریک نیز روشنایی ۲ نیتی را ارائه دهد. 

طراحی آنر  X7c

پنل جلویی X7c میزبان ناچ حفره است که در آن دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی جای دارد. به لطف قابلیت Magic Capsule، ناحیه اطراف ناچ دستگاه قادر خواهد بود نوتیفیکیشن‌ها یا وضعیت سیستم را نمایش دهد. 

قلب تپنده میان‌رده اقتصادی آنر تراشه اسنپدراگون ۴ نسل دو است که با دو مدل حافظه رم ۶ و ۸ گیگابایتی و دو نسخه حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی به پردازش اطلاعات می‌پردازد. برای تصویربرداری، این گوشی از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

قابلیت Magic Capsule‌ آنر X7c

یکی از ویژگی‌های مهم مدل جدید سری X باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی آن است که از شارژ ۳۵ واتی پشتیبانی می‌کند. این دستگاه با رابط کاربری MagicOS 8.0 مبتنی بر اندروید ۱۴ روانه بازار می‌شود. از دیگر مشخصات فنی X7c می‌توان گواهی ضدآب و گردوغبار IP64، جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون و اسپیکرهای استریو را نام برد.

مشخصات فنی آنر X7c

در نهایت باید اشاره کرد که گوشی آنر در سه رنگ مشکی، سبز و سفید به فروش خواهد رسید. در حال حاضر، این محصول برای بازار آذربایجان عرضه شده است. برای دو کانفیگ رم ۶ / حافظه ۱۲۸ گیگابایتی و رم ۸ / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی، این گوشی به ترتیب با برچسب قیمتی ۳۶۰ منات (۲۱۲ دلار) و ۴۱۰ منات (۲۴۲ دلار)‌ در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. 

برچسب‌ها: