خانهاخبار
گوشی پرچمدار جمع‌وجور ردمی در راه است!

گوشی پرچمدار جمع‌وجور ردمی در راه است!

گزارش شده شیائومی در حال توسعه یک گوشی کامپکت است که از نمایشگر ۶٫۳ اینچی و باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد.

۲۷ مهر ۱۴۰۳

تبلیغات

home_header

انتظار داریم شیائومی در ماه نوامبر سال جاری میلادی (آبان تا آذر۱۴۰۳) از سری Redmi K80 رونمایی کند که شامل دو مدل استاندارد و پرو خواهد بود. حالا اما به تازگی گزارشی منتشر شده که ادعا می‌کند برند ردمی در حال توسعه یک گوشی پرچمدار جمع‌جور (کامپکت) است.

هفته گذشته، افشاگری شناخته‌شده به نام Digital Chat Station به طور غیرمستقیم اعلام کرد که ردمی یک محصول کامپکت را عرضه خواهد کرد. در این راستا، این فعال حوزه فناوری اخیراً بخشی از مشخصات فنی گوشی شیائومی را در اختیار کاربران قرار داد. 

مشخصات فنی گوشی ردمی کامپکت ردمی

طبق گزارش افشاگر DCS، این دستگاه از نمایشگر کوچک ۶٫۳ اینچی برخوردار می‌شود. علی‌رغم ابعاد کوچک، این محصول به باتری حجیم ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز خواهد شد. 

شایان ذکر است که گوشی جمع‌وجور ردمی از سنسور تله‌فوتو و فناوری شارژ بی‌سیم بهره نخواهد برد. با این وجود، به نظر می‌رسد این محصول از قدرت پردازشی قابل‌توجهی برخوردار می‌شود، چرا که افشاگر DCS اشاره کرده این گوشی به عنوان یک محصول شبه‌پرچمدار با قدرت پردازشی بالا روانه بازار می‌شود.

ردمی K70 پرو

چندی پیش، ویوو از گوشی پرچمدار جمع‌جور Vivo X200 Pro Mini رونمایی کرد. از سوی دیگر، شایعات ادعا کرده‌اند که چند تولیدکننده بزرگ بازار موبایل در حال ارزیابی برای عرضه محصولات کامپکت هستند. در این راستا، به نظر می‌رسد امسال گوشی‌های جمع‌وجور مختلفی روانه بازار خواهند شد. 

در حال حاضر، هنوز مشخص نیست که دستگاه کامپکت ردمی با چه نامی به فروش خواهد رسید. با این وجود، انتظار داریم این محصول یا به سری K یا به سری توربو تعلق داشته باشد.  

برچسب‌ها: