خانهاخبار
تصویر رندری وان پلاس ۱۳ طراحی آن را نشان می‌دهد

تصویر رندری وان پلاس ۱۳ طراحی آن را نشان می‌دهد

پرچمدار موردانتظار وان پلاس که به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل چهار مجهز خواهد بود، در طی ماه جاری میلادی معرفی می‌شود.

۲۷ مهر ۱۴۰۳

تبلیغات

home_header

همانطور که می‌دانیم، وان پلاس در طی ماه جاری میلادی (اکتبر / مهر تا آبان ۱۴۰۳) از پرچمدار خود یعنی OnePlus 13 رونمایی خواهد کرد. در حالی که هنوز این برند چینی هنوز زمان دقیق معرفی محصول پرمیوم خود را اعلام نکرده است، به تازگی تصویری از این گوشی در شبکه اجتماعی Weibo فاش شده که طراحی آن را نشان می‌دهد.

طبق رندر فاش‌شده، وان پلاس ۱۳ به مانند نسل قبلی خود از ماژول دوربین دایره‌ای‌شکل بهره خواهد برد. به علاوه، در پنل پشتی این گوشی لوگوی برند هسل‌بلاد دیده می‌شود. از سوی دیگر، پنل پشتی این محصول اندکی خمیدگی دارد که در دست گرفتن دستگاه را آسان می‌سازد. 

رندر وان پلاس ۱۳

گزارش شده گوشی پرمیوم وان پلاس با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل چهار همراه می‌شود که توان پردازشی قابل‌توجهی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. به نظر می‌رسد این پردازنده در زمینه مصرف بهینه انرژی بهبود قابل‌توجهی خواهد داشت.

پنل جلویی این دستگاه میزبان نمایشگر X2 شرکت BOE خواهد بود که از روشنایی بالاتری پشتیبانی می‌کند و از چشمان کاربر محافظت می‌کند. یکی از ویژگی‌های مهم این گوشی سنسور اثرانگشت اولتراسونیک زیر نمایشگر خواهد بود.

شایعات ادعا کرده‌اند که وان پلاس ۱۳ از باتری حجیم ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی برخوردار می‌شود که از شارژ باسیم ۱۰۰ واتی و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

بهبودهای مهم محصول برند چینی ظاهراً باعث می‌شوند که قیمت این دستگاه افزایش پیدا کند. براساس اطلاعات غیر رسمی، کانفیگ رم ۱۶ / حافظه ۵۱۲ گیگابایتی وان پلاس ۱۳ با برچسب قیمتی ۵۲۹۹ یوآن (۹۰۰ دلار) به فروش خواهد رسید. 

برچسب‌ها: