خانهاخبار
آنر تبلت GT Pro با نمایشگر ۱۴۴ هرتزی معرفی شد

آنر تبلت GT Pro با نمایشگر ۱۴۴ هرتزی معرفی شد

تبلت جدید آنر از تراشه اسنپدراگون 8s نسل سه بهره می‌برد و به نمایشگر بزرگ ۱۲٫۳ اینچی مجهز شده است.

۲۶ مهر ۱۴۰۳

تبلیغات

home_header

روز گذشته، آنر از دو گوشی میان‌رده X60 و X60 پرو رونمایی کرد که با مشخصات فنی قابل‌توجهی مانند دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و باتری‌های حجیم همراه شده‌اند. در کنار معرفی این محصولات، غول فناوری چینی از یک تبلت جدید به نام Honor Tablet GT Pro نیز پرده‌برداری کرد که از نمایشگر بزرگ، تراشه قدرتمند و باتری حجیم بهره می‌برد.

قلم هوشمند آنر تبلت جی‌تی پرو

طبق اعلام رسمی، این تبلت به نمایشگر اولد ۱۲٬۳ اینچی مجهز شده که از رزولوشن تصویر ۱۹۲۰ در ۳۰۰۰پیکسل و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی پشتیبانی می‌کند. این پنل قادر است به روشنایی ۱۶۰۰ نیتی دست پیدا کند و از ویژگی IMAX Enhanced بهره می‌برد. 

نمایشگر آنر تبلت جی‌تی پرو

قلب تپنده جی‌تی پرو تراشه اسنپدراگون 8s نسل سه است که با حافظه رم تا ۱۶ گیگابایت و حافظه داخلی تا ۵۱۲ گیگابایت به پردازش اطلاعات می‌پردازد. این دستگاه همچنین با سیستم خنک‌کننده بزرگی همراه شده که می‌تواند حرارت حاصل از فعالیت پردازنده را خارج کند. 

سیستم خنک‌کننده آنر تبلت جی‌تی پرو

انرژی موردنیاز سخت‌افزار این محصول توسط باتری ۱۰٬۰۵۰ میلی‌آمپرساعتی تامین می‌شود که از شارژ ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کند. تبلت آنر با رابط کاربری MagicOS 8.0 مبتنی بر اندروید ۱۴ در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. از دیگر مشخصات فنی این دستگاه می‌توان پشتیبانی از قلم هوشمند Magic-Pencil 3 و اسپیکر چهارگانه را نام برد. 

آنر تبلت جی‌تی پرو

در نهایت باید اشاره کرد که تبلت جی‌تی پرو در سه رنگ مشکی، سفید و آبی به فروش خواهد رسید. در کانفیگ پایه رم ۸ / حافظه ۱۲۸ گیگابایتی، این محصول با قیمت ۲۴۹۹ یوآن (۳۵۰ دلار) روانه بازار می‌شود. مدل بالارده رم ۱۶ / حافظه ۵۱۲ گیگابایتی نیز برچسب قیمتی ۳۲۹۹ یوآن (۴۶۵ دلار) را به همراه دارد. 

برچسب‌ها: