خانهاخبار
افزایش فروش با تبلیغات پیامکی یکتاپیامک

افزایش فروش با تبلیغات پیامکی یکتاپیامک

 پنل پیامکی یکتاپیامک به شما این امکان را می دهد تا در کمترین زمان تبلیغات پیامکی هدفمند خود را منتشر کنید.

۱۴ مهر ۱۴۰۳

تبلیغات

home_header

یکی از راه های افزایش فروش و شناخته شدن شما استفاده از تبلیغات پیامکی و ارسال پیامک انبوه است. اما تا چه حد با ارسال پیامک تبلیغاتی و تاثیر آنها آشنایی دارید؟ارسال پیامک های انبوه تبلیغاتی به کمک پنل پیامکی یا پنل اس ام اس صورت میگیرد. پنل پیامکی یکتاپیامک به شما این امکان را می دهد تا در کمترین زمان تبلیغات پیامکی هدفمند خود را منتشر کنید.

1.jpg

امکانات و نحوه ارسال تبلیغات پیامکی 

در پنل پیامکی یکتاپیامک امکان ارسال پیامک های تبلیغاتی براساس معیار های مختلف وجود دارد که در این مقاله با تعدادی از آنها آشنا می شوید.

ارسال پیامک منطقه ای

در پنل پیامکی یکتاپیامک شما این امکان را دارید تا ارسال پیامک منطقه ای انجام دهید. در این صورت پیامک شما فقط به ساکنین محله یا منطقه دلخواه شما که از روی نقشه مشخص میکنید ارسال می شود.

همچنین شما امکان تفکیک سن و جنسیت و اپراتور دریافت کنندگان پیامک خود را نیز دارید.

به عنوان مثال اگر شما صاحب یک سوپرمارکت باشید می توانید قیمت محصولات خود را به محله خود اطلاع رسانی کنید و تخفیف های خود را به صورت انبوه ارسال کنید.

همچنین در صورتی که یک کسب و کار تازه راه اندازی کرده باشید می توانید به همه افراد منطقه در مورد کسب و کارتان اطلاع رسانی پیامکی انجام دهید.

بانک شماره یکتاپیامک آخرین نسخه و شامل بروزترین اطلاعات شماره ها است و امکان استفاده در کل کشور را دارد.

ارسال پیامک زنده به رهگذر ها

حتما تاحالا با ورود و تردد در مکان هایی متوجه دریافت پیامک های تبلیغاتی شده اید. پیامک هایی که فقط به رهگذر های یک مکان ارسال می شود.

مثلا وقتی که وارد فرودگاه می شوید شاهد دریافت پیامک تبلیغاتی هستید.

با استفاده از قابلیت ارسال پیامک زنده در پنل پیامکی یکتاپیامک شما این امکان را دارید تا پیامک تبلیغاتی خود را به رهگذر ها در مکان موردنظرتان ارسال کنید.

همچنین می توانید سیستم عامل و سن و جنسیت دریافت کنندگان پیامک را نیز تعیین کنید.

یکتاپیامک امکان ارسال هر دو نوع پیامک LBS و BTS را می دهد و می توانید بدون محدودیت پیامک زنده خود را ارسال کنید.

ارسال پیامک براساس مشاغل و اصناف

اگر مخاطب هدف شما فقط افرادی از مشاغل خاص هستند می توانید با استفاده از سامانه پیامکی یکتاپیامک ، ارسال پیامک مشاغل انجام دهید و پیامک خود را به صاحبین مشاغل موردنظر ارسال کنید.

بانک شماره مشاغل یکتاپیامک شامل همه مشاغل و شماره های اصناف می شود و تطابق 100درصدی دارد.

ارسال پیامک براساس سن و جنسیت

بانک شماره موبایل یکتاپیامک به شما این امکان را می دهد تا هنگام ارسال پیامک بتوانید سن و جنسیت دریافت کنندگان پیامک را نیز مشخص کنید.

با قابلیت تفکیک سن و جنسیت می توانید بازدهی پیامک تبلیغاتی خود را افزایش دهید و آن را به صورت هدفمند به دست مخاطبان برسانید.

بانک شماره پنل اس ام اس یکتاپیامک ، جامع ترین بانک شماره پنل های پیامکی با آپدیت های مداوم است و تمام اطلاعات و شماره های آن بروز هستند.

ارسال پیام صوتی

قابلیت ارسال پیام صوتی به شما این امکان را می دهد تا پیامک تبلیغاتی خود را صوتی به دست مخاطبین برسانید.

منظور از پیام صوتی این است که با مخاطبین موردنظر تماس گرفته می شود و بعد از پاسخ داده شدن تماس صوت دلخواه شما برای آنها پخش می شود.

این صوت را خودتان با لهجه و گویش خودتان می توانید ضبط کنید و در پنل قرار دهید.

همچنین شما امکان استفاده از بانک شماره منطقه ای و مشاغل و سن و جنسیت را نیز برای ارسال پیام صوتی دارید و می توانید تبلیغات خود را به نامحدود و به بهترین شکل انجام دهید.

اتصال پنل پیامکی به وب سایت و نرم افزار

اگر سایت یا نرم افزاری دارید که می خواهید به یک سیستم پیامک متصل شود می توانید از پنل اس ام اس یکتاپیامک استفاده نمایید.

یکتاپیامک به شما این امکان را می دهد تا پیامک های وب سایت خود را به صورت خودکار ارسال کنید.

همچنین یکتاپیامک با اکثر افزونه های پیامکی مانند دیجیتس و پیامک ووکامرس و پیامک گراویتی فرم و ... سازگاری دارد و می توانید در وب سایت خود از یکتاپیامک استفاده نمایید.

به دلیل سرعت بالای سرور های یکتاپیامک ، پیامک های شما مانند پیامک کد ورود به سایت در سریع ترین زمان به کاربران شما ارسال می شود.

ارسال های وب سرویس پنل پیام کوتاه یکتاپیامک در کمتر از 5 ثانیه به گوشی مخاطب شما می رسد.

در صورتی که وب سایت شما به صورت اختصاصی کدنویسی شده است نیز می توانید از API های وب سرویس یکتاپیامک استفاده نمایید و با بهره گیری از نمونه کد های وب سرویس پنل پیامک یکتاپیامک ، وب سایت خود را به پنل پیامکی متصل کنید.

2.jpg

بهترین پنل پیامکی کدام است؟ ملاک های انتخاب بهترین پنل پیامکی

انتخاب پنل پیامکی اولین و مهم ترین قدم شروع ارسال پیامک انبوه و تبلیغات پیامکی است.

هنگام ثبت نام و خرید پنل پیامکی حتما به نکات زیر توجه کنید تا بهترین سامانه پیامکی را انتخاب کنید.

کمترین تعرفه ارسال و تعرفه مناسب ارسال های انبوه

تعرفه ارسال پیامک هزینه ای است که به ازای ارسال هر پیامک پرداخت میکنید. مهم است که هنگام انتخاب پنل پیامکی مناسب به تعرفه ارسال پیامک نیز توجه داشته باشید.

هر چه تعرفه ارسال کمتری داشته باشید هزینه های پیامکی کمتری خواهید داشت.

همچنین باید به نحوه محاسبه تعرفه ارسال پیامک هم توجه داشته باشید. اکثر ارائه دهنده های پنل پیامکی تعرفه های ارسال را براساس Send Based (هزینه به ازای ارسال) محاسبه می کنند، یعنی اگر پیامکی ارسال شود و به هر دلیلی به دست مخاطب شما نرسد در هر صورت هزینه آن پیامک از پنل پیامکی شما کسر می شود.

اما در پنل پیامکی یکتاپیامک تعرفه های ارسال براساس Delivery Based ( هزینه به ازای تحویل) است و فقط هزینه پیامک هایی که به گوشی رسیده است دریافت می شود، همچنین یکتاپیامک ارائه دهنده کمترین تعرفه ارسال پیامک در کشور است.

امکان ارسال پیامک به بلک لیست

یکی از نکات مهم در خرید پنل پیامکی ، امکان ارسال پیامک به بلک لیست ( لیست سیاه) است.

منظور از بلک لیست یا لیست سیاه افرادی هستند که پیامک های تبلیغاتی خود را مسدود کرده اند. در صورتی که پنل پیامکی قابلیت ارسال به بلک لیست را نداشته باشد شما حجم زیادی از مخاطبین و مشتریان خود را از دست می دهید!

پنل پیامکی یکتاپیامک این امکان را می دهد تا بدون محدودیت و حتی به شماره های بلک لیست نیز پیامک ارسال کنید.

پشتیبانی پاسخگو و همیشگی

داشتن یک پشتیبانی پاسخگو و همیشگی در پنل پیامکی اصل بسیار مهمی است که هنگام خرید پنل اس ام اس باید به آن توجه کنید.

یک پنل پیامکی مناسب باید پشتیبانی داشته باشد که هر زمانی که برای شما سوالی پیش آمد یا نیاز به راهنمایی داشتید در کمترین زمان شما را راهنمایی کند.

یکتاپیامک برای تمام پنل های پیامکی پشتیبانی 24 ساعته و همه روزه به صورت تلفنی و تیکت را ارائه می دهد. بنابر این با خرید پنل پیامکی یکتاپیامک خیالتان از بابت پشتیبانی راحت است.

امنیت شماره ها و اطلاعات

حفظ و امنیت اطلاعات و شماره های شما در پنل پیامکی اطلاعات زیادی دارد. باید شماره های شما مخفی و تنها قابل مشاهده برای شما باشد.

یکتاپیامک امنیت اطلاعات و شماره های شما را تضمین میکند و کل اطلاعات شما به صورت محرمانه در یکتاپیامک نگهداری می شود.

رابط کاربری ساده و کاربرپسند

زمانی که قرار است از یک سامانه پیامکی برای انجام تبلیغات پیامکی و ارسال پیامک انبوه استفاده کنید و فروش خود را افزایش دهید مهم است که محیط کاربری پنل شما ساده و کاربرپسند باشد تا بخش های مختلف را به راحتی پیدا کنید و ارسال پیامک خود را انجام دهید.

در صورتی که پنل اس ام اس یک رابط کاربری ساده نداشته باشد ، کاربر هنگام استفاده از پنل سردرگم خواهد شد.

یکتاپیامک با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های برنامه نویسی ، پنل پیامکی با رابط کاربری بسیار ساده را ارائه می دهد و همه افراد با هر سطح دانش می توانند از آن استفاده کنند.

بانک شماره جامع و بروز پنل پیامکی

هنگامی که قصد داشته باشید ارسال پیامک انبوه انجام دهید و پیامک خود را به صورت منطقه ای یا شهر و استان و سن و جنسیت ارسال کنید متوجه اهمیت بروز بودن بانک شماره پنل خواهید شد.

اگر بانک شماره پنل قدیمی باشد اکثر پیامک های شما به شماره های خاموش و بی استفاده یا غیرمرتبط ارسال می شود و بازدهی خوبی کسب نخواهید کرد بنابر این باید پنل پیامکی را انتخاب کنید که بانک شماره بروز و جامع داشته باشد.

یکتاپیامک پنل های پیامکی را با بانک شماره جامع و بروز ارائه میکند. بانک شماره یکتاپیامک هر هفته بروزرسانی میگردد و همیشه شامل جدیدترین و بروزترین شماره ها است.

3.jpg

پنل پیامکی یکتاپیامک

یکتاپیامک پنل های پیامکی با کمترین تعرفه ارسال پیامک و پشتیبانی 24 ساعته ارائه می دهد.

یکتاپیامک ارائه دهنده پنل پیامکی با کمترین تعرفه ارسال و پشتیبانی 24 ساعته است. تمام پنل های یکتاپیامک شامل بانک شماره جامع و بروز هستند.

یکتاپیامک با ارائه بهترین پنل پیامکی توانسته است رضایت کاربران خود را به بهترین شکل جلب کند و به آنها در بهبود کسب و کار خود کمک کند.

یکتاپیامک پنل هایی به صورت دائمی و بدون نیاز به تمدید و با بانک شماره معتبر و آپدیت شده را در اختیار کاربران خود قرار داده است .

برای ثبت نام در پنل پیامکی و خرید پنل اس ام اس می توانید به یکتاپیامک سری بزنید و هر زمان که سوالی داشتید با پشتیبانی یکتاپیامک تماس بگیرید.

جهت ورود به سایت یکتاپیامک کافی است در گوگل کلمه یکتاپیامک را جستجو کنید.

سلب مسئولیت: سایت جی اس ام در تهیه این متن تبلیغاتی نقشی نداشته و مسئولیتی درباره درستی محتوای آن ندارد.