خانهاخبار
پلی استیشن از بازی Ghost of Yotei، نسخه جدید Ghost of Tsushima رونمایی کرد

پلی استیشن از بازی Ghost of Yotei، نسخه جدید Ghost of Tsushima رونمایی کرد

استودیوی ساکر پانچ طی رویداد State of Play از بازی Ghost of Yotei، دنباله عنوان محبوب Ghost of Tsushima رونمایی کرد.

۴ مهر ۱۴۰۳

در رویداد State of Play شب گذشته، استودیوی ساکر پانچ رسماً از دنباله‌ی بازی محبوب Ghost of Tsushima با نام Ghost of Yōtei برای پلی‌استیشن ۵ رونمایی کرد. این بازی در سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد.

ghost 1.jpeg

تریلر بازی جزئیات زیادی از داستان ارائه نمی‌دهد و بیشتر بر محیط‌های زیبای بازی و لحظاتی از مبارزات تمرکز دارد که در آن شاهد عملکرد شخصیت جدید این عنوان به نام «آتسو» هستیم. به نظر می‌رسد که «آتسو» دارای مهارت‌هایی مشابه «جین» از بازی Ghost of Tsushima است و به سلاح‌های جدیدی نیز دسترسی دارد. صداپیشگی شخصیت «آتسو» توسط «اریکا ایشی» انجام می‌شود؛ بازیگری که نقش‌هایی در بازی‌های مختلف از جمله «ولکری» در Apex Legends و «انا بری» در Destiny 2 داشته است.

ghost 2.jpg

آقای «اندرو گلدفارب»، مدیر روابط عمومی استودیوی ساکر پانچ درباره این بازی جدید چنین می‌گوید:

«هرچند هنوز جزئیاتی از داستان را فاش نمی‌کنیم، می‌توان گفت که ماجراجویی «آتسو» در سال ۱۶۰۳، بیش از ۳۰۰ سال پس از وقایع بازی Ghost of Tsushima رخ می‌دهد. داستان ما در مناطق اطراف کوه یوتای، یکی از بلندترین قله‌های ازو (منطقه‌ای که امروزه به نام هوکایدو در ژاپن شناخته می‌شود) جریان دارد. در آن زمان، این منطقه تحت حاکمیت ژاپن نبود و پر از دشت‌های گسترده، توندراهای پوشیده از برف و خطرات غیرمنتظره بود. این محیط بسیار متفاوت از جزیره سوشیما و سامورایی‌های منظم آنجاست و ما بی‌صبرانه در انتظار روایت این داستان جذاب هستیم.»

بازی Ghost of Tsushima یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های جدید سونی بود و تا به امروز بیش از ۸ میلیون نسخه فروخته است. بنابراین اعلام دنباله این بازی چندان دور از انتظار به نظر نمی‌رسید. نسخه Director's Cut این بازی، اوایل سال جاری برای PC منتشر شد.

ghost 3.jpeg

علاوه بر دنباله بازی Ghost of Tsushima، فیلمی نیز بر اساس این فرانچایز در حال ساخت است که توسط «چد استاهلسکی»، کارگردان فیلم‌های John Wick ساخته می‌شود. این فیلم توسط استودیوی PlayStation Productions در حال توسعه است؛ واحدی که قبلاً فیلم‌های Uncharted و Gran Turismo و سریال‌هایی مانند Twisted Metal و The Last of Us را تولید کرده است. پروژه‌های آینده این استودیو شامل سریال‌های God of War و Horizon و فیلم Days Gone می‌شود.