خانهاخبار
نمایشگر سری آيفون ۱۷ بهبودهای مهمی خواهد داشت

نمایشگر سری آيفون ۱۷ بهبودهای مهمی خواهد داشت

انتظار می‌رود مدل‌ استاندارد سری پرچمدار سال آینده اپل به نمایشگر ۱۲۰ هرتزی مجهز شود.

۳۱ شهریور ۱۴۰۳

تحلیلگر شناخته‌شده صنعت نمایشگر، راس یانگ، ادعا کرده که آیفون ۱۷،‌ آیفون ۱۷ اسلیم (مدل جایگزین نسخه پلاس)، آیفون ۱۷ پرو و آیفون ۱۷ پرو مکس با بهبودهای قابل‌توجهی در زمینه صفحه‌نمایش همراه خواهند شد. 

طبق گزارش این کارشناس برجسته، مدل استاندارد سری پرچمدار سال آینده اپل به پنل اولد با نرخ نوسازی متغیر ۱۲۰ هرتزی مجهز خواهد شد که از فناوری LTPO پشتیبانی می‌کند. در حال حاضر، نمایشگر نسخه‌های پلاس و استاندارد آیفون ۱۶ از نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی بهره می‌برند. 

آیفون ۱۶ پرو مکس

همراه با آیفون ۱۷، مدل «اسلیم» این دستگاه نیز ظاهراً با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و فناوری LTPO همراه خواهد شد. انتظار می‌رود این گوشی به محصول خاص کوپرتینونشین‌ها بدل شود، چرا که ضخامت اندک آن قطعاً در جلب توجه کاربران موثر خواهد بود. 

مدل‌های پرو و پرو مکس نسل بعدی آیفون از Face ID زیر نمایشگر برخوردار می‌شوند. با توجه به این موضوع، امکان دارد یا داینامیک آیلند به طور کامل حذف شود یا ناچ صفحه‌نمایش اندازه کوچک‌تری به خود بگیرد. در این راستا، به نظر می‌رسد گوشی‌های پرمیوم اپل با ناچ حفره همراه خواهند شد که برای سال‌هاست در پرچمدارهای اندرویدی وجود دارد. 

برچسب‌ها: