خانهاخبار
نام نخستین گوشی تاشو سه‌تکه بازار تایید شد

نام نخستین گوشی تاشو سه‌تکه بازار تایید شد

هواوی به زودی از گوشی تاشو جدیدی رونمایی خواهد کرد که میت XT نام دارد و به سه نمایشگر مجهز خواهد شد. 

۱۳ شهریور ۱۴۰۳

گزارش‌های متعددی ادعا کرده‌اند که هواوی در طی ماه جاری میلادی، از نخستین گوشی تاشو سه‌تکه بازار رونمایی خواهد کرد. در چند وقت گذشته، تصاویری از این دستگاه فاش شده که بخشی از طراحی آن را نشان می‌دهند. 

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، مدیرعامل بخش مشتریان هواوی، ریچارد یو، با انتشار تیزری تایید کرده که گوشی تاشو خاص این برند با نام Mate XT‌ روانه بازار خواهد شد. 

روز گذشته، آقای یو اعلام کرد که این دستگاه موردانتظار به مهم‌ترین و برجسته‌ترین محصول هواوی بدل خواهد شد. این مقام ارشد اذعان داشته مدل جدید سری میت X پس از ۵سال تلاش و سرمایه‌گذاری ساخته شده و بیانگر پیشرفت‌های چشمگیر هواوی در بازار گوشی‌های تاشو است. 

تیزر هواوی میت XT

در حال حاضر، هنوز مشخصات فنی و طراحی میت XT تایید نشده، ولی شایعات غیررسمی ادعا کرده‌اند که این دستگاه به سه نمایشگر و دو لولا مجهز خواهد شد. شایعه شده این دستگاه در حالت بازشده، از نمایشگر ۱۰ اینچی بهره خواهد برد. 

علی‌رغم طراحی پیچیده، تاشدنی خاص هواوی از ضخامت اندکی بهره می‌برد. در دو حالت باز و بسته‌شده، این گوشی به ترتیب از ضخامت ۵ میلی‌متری و ۱۵ میلی‌متری برخوردار می‌شود. به علاوه، تصاویر واقعی نشان داده‌اند که محصول این برند چینی با ماژول دوربین دایره‌ای‌شکل همراه خواهد شد. 

انتظار می‌رود نسل جدید سری میت X به یک تراشه قدرتمند از سری Kirin 9 مجهز شود که توان پردازشی قابل‌توجهی را به ارمغان می‌آورد. 

در نهایت باید اشاره کرد که میت XT در تاریخ ۱۰ سپتامبر (۲۰ شهریور) و طی رویداد بزرگ هواوی معرفی خواهد شد. ناگفته نماند که در این مراسم دیگر محصولات غول فناوری چینی نیز رونمایی خواهند شد.

برچسب‌ها: