خانهاخبار
سری گلکسی اس ۲۵ تنها در یک نسخه اسنپدراگون عرضه می‌شود

سری گلکسی اس ۲۵ تنها در یک نسخه اسنپدراگون عرضه می‌شود

به نظر می‌رسد نسل بعدی سری پرچمدار سامسونگ به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل چهار مجهز خواهد شد.

۱۲ شهریور ۱۴۰۳

انتظار می‌رود سامسونگ در ژانویه سال ۲۰۲۵ میلادی (دی تا بهمن ۱۴۰۳) از سری گلکسی اس ۲۵ (Galaxy S25) رونمایی کند. حالا به تازگی گزارشی منتشر شده که جزئیات تازه‌ای از پردازنده به‌کاررفته در نسل جدید سری گلکسی اس را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

خبرگزاری کره‌ای Hankyung در جدیدترین گزارش خود ادعا کرده که هر سه مدل سری پرچمدار موردانتظار سامسونگ تنها در یک نسخه اسنپدراگون ۸ نسل چهار روانه بازار خواهند شد. برای مقایسه، سری گلکسی اس ۲۴ امسال در دو مدل اسنپدراگون و اگزینوس به فروش رسید. 

سری گلکسی اس ۲۴ سامسونگ

شایان ذکر است که در تاریخ گوشی‌های پرمیوم این برند کره‌ای، تنها سری گلکسی S23 (اسنپدراگون) و سری گلکسی S6 (اگزینوس) در یک نسخه تراشه یکسان عرضه شده‌اند.

در ادامه گزارش خود، این خبرگزاری اعلام کرده نسخه بهبودیافته تراشه اسنپدراگون ۸ نسل چهار که با نام Snapdragon 8 Gen 4 for Galaxy شناخته می‌شود، در دست ساخت است و برای گوشی گلکسی اس ۲۵ اولترا بهینه خواهد شد. با توجه به این موضوع، به نظر می‌رسد مدل‌های اس ۲۵ و اس ۲۵ پلاس به نسخه استاندارد سخت‌افزار کوالکام مجهز خواهند شد. 

شایعات ادعا کرده‌اند که سامسونگ همچنان در تلاش است تا بازدهی خط تولید تراشه اگزینوس ۲۵۰۰ را بهبود دهد. چندین منابع خبری قبلاً اذعان کرده بودند که این سخت‌افزار در سری گلکسی اس ۲۵ به کار خواهد رفت. 

سامسونگ گلکسی اس ۲۴ اولترا

گزارش شده که مدل جدید اگزینوس با گوشی‌ گلکسی زد فلیپ ۷ یا گلکسی زد فولد ۷ همراه خواهد شد. همانطور که می‌دانیم، نسل آینده تاشدنی‌های این برند در نیمه دوم سال جاری میلادی از راه خواهند رسید. 

تا به امروز، هیچکدام از مدل‌های سری زد فولد و زد فلیپ به تراشه‌های اگزینوس مجهز نشده‌اند. امسال نیز شایعه‌ای در دسترس قرار گرفت مبنی براین‌که گلکسی زد فلیپ ۶ نیز با اگزینوس ۲۴۰۰ عرضه می‌شود. با این وجود، این دستگاه تنها در یک نسخه اسنپدراگون ۸ نسل سه معرفی شد. 

برچسب‌ها: