خانهاخبار
مشخصات فنی سری شیائومی پد ۷ فاش شد

مشخصات فنی سری شیائومی پد ۷ فاش شد

تبلت‌های موردانتظار شیائومی احتمالاً در ماه اکتبر سال جاری میلادی (مهر تا آبان ۱۴۰۳) معرفی خواهند شد. 

۷ شهریور ۱۴۰۳

اوایل سال جاری میلادی، شیائومی تبلت پرچمدار پد 6S پرو (Xiaomi Pad 6S Pro) را برای بازارهای جهانی رونمایی کرد. حالا اما به نظر می‌رسد غول فناوری چینی در حال توسعه نسل جدید سری تبلت‌های پرمیوم خود است که با نام سری شیائومی پد ۷ (Xiaomi Pad 7) عرضه می‌شود. 

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، تبلت‌های موردانتظار این برند چینی در دو مدل استاندارد و پرو روانه بازار خواهند شد. در این رابطه، شیائومی پد ۷ احتمالاً به نمایشگر ۱۱ اینچی ال‌سی‌دی با رزولوشن تصویر 3K و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی مجهز می‌شود. 

تبلت شیائومی پد ۶ پرو

تبلت پرمیوم غول فناوری چینی از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو بهره می‌برد که انرژی موردنیاز خود را از باتری ۱۰٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی (با شارژ ۱۲۰ واتی) دریافت می‌کند. از سوی دیگر، شایعه شده مدل پرو این دستگاه با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه و نمایشگر اولد در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. 

دو محصول پرچمدار شیائومی احتمالاً در ماه اکتبر سال جاری میلادی (مهر تا آبان ۱۴۰۳) و همراه با سری گوشی‌های پرمیوم شیائومی ۱۵ معرفی خواهد شد. این دستگاه‌ها چندی پیش در یک گواهی بازار چین ثبت‌ شده‌اند که خبر از عرضه آن‌ها در آینده‌ای نزدیک می‌دهد. 

برچسب‌ها: