خانهاخبار
تراشه اسنپدراگون در هدست واقعیت ترکیبی سامسونگ

تراشه اسنپدراگون در هدست واقعیت ترکیبی سامسونگ

هدست واقعیت ترکیبی سامسونگ که به همکاری برند گوگل در حال ساخت است، با تراشه اسنپدراگون XR2 پلاس نسل دو عرضه می‌شود. 

۷ شهریور ۱۴۰۳

همانطور که می‌دانیم، سامسونگ با همکاری برند گوگل در حال ساخت یک هدست واقعیت ترکیبی است. حالا به تازگی این دستگاه موردانتظار در بنچمارک گیک‌بنچ لیست شده و بخشی از مشخصات فنی آن در دسترس کاربران قرار گرفته است. 

دستگاه واقعیت مجازی سامسونگ با شناسه مدل Samsung SM-I130 در این بنچمارک ثبت شده که در گزارش‌‌های قبلی نیز به آن اشاره شده بود. 

هدست واقعیت ترکیبی سامسونگ

طبق اطلاعات ثبت‌شده در پایگاه اطلاعاتی گیک‌بنچ، هدست این برند کره‌ای با اندروید ۱۴ به فروش خواهد رسید و به یک تراشه ۶هسته‌ای مجهز خواهد بود. در این رابطه، به نظر می‌رسد این دستگاه با تراشه اسنپدراگون XR2 پلاس نسل دو عرضه می‌شود. ناگفته نماند که هدست واقعیت ترکیبی سامسونگ با حافظه رم ۱۶ گیگابایتی در گیک‌بنچ قرار گرفته است. 

برای مقایسه، هدست متا کوئست ۳ که از سیستم‌عامل HorizonOS بهره می‌برد، به تراشه اسنپدراگون XR2 نسل دو مجهز است و از ۸ گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد. شایان ذکر است که نسخه پرو این محصول با رم ۱۲ گیگابایتی عرضه شده است. 

در حال حاضر، جزئیات فنی هدست غول فناوری کره مشخص نشده، ولی گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که این دستگاه با یک کنترلر همراه خواهد شد که گردش در محیط کاربری را آسان می‌سازد. با توجه به پردازنده قدرتمند آن، انتظار داریم که هدست سامسونگ قادر به اجرای بهترین بازی‌های واقعیت مجازی باشد. 

برچسب‌ها: