خانهاخبار
مشخصات فنی مدل ارزان‌قیمت سری آنر ۲۰۰ فاش شد

مشخصات فنی مدل ارزان‌قیمت سری آنر ۲۰۰ فاش شد

آنر ۲۰۰ اسمارت احتمالا به تراشه اسنپدراگون ۴ نسل دو مجهز خواهد شد و با قیمت ۲۰۰ یورو به فروش خواهد رسید.

۳ شهریور ۱۴۰۳

به نظر می‌رسد به زودی عضو جدیدی از سری آنر ۲۰۰ (Honor 200) معرفی خواهد شد که یک محصول اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه به شمار می‌رود. در این رابطه، تیزری از گوشی آنر ۲۰۰ اسمارت (Honor 200 Smart) در وبسایت شعبه آلمان آنر دیده شده و همچنین این گوشی در وبسایت یک فروشگاه آلمانی نیز ثبت شده است. 

گوشی جدید آنر از نمایشگر ال‌سی‌دی ۶٫۸ اینچی با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره خواهد برد که در خود ناچ حفره دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی را جای می‌دهد. 

نسخه مشکی رنگ آنر ۲۰۰ اسمارت

در پنل پشتی این دستگاه دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی قرار خواهند گرفت که وظیفه تصویربرداری را برعهده دارند.

قلب تپنده نسخه ارزان‌قیمت سری آنر ۲۰۰ تراشه ۴ نانومتری اسنپدراگون ۴ نسل دو خواهد بود که با حافظه رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی به پردازش اطلاعات می‌پردازد. 

انرژی موردنیاز آنر ۲۰۰ اسمارت توسط باتری ۵۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی تامین می‌شود که از شارژ ۳۵ واتی پشتیبانی می‌کند. این دستگاه همچنین با اندروید ۱۴ مبتنی بر MagicOS 8.0 روانه بازار خواهد شد.

نسخه سبزرنگ آنر ۲۰۰ اسمارت

آنر محصول جدید خود را به تراشه NFC، سنسور اثرانگشت کنار بدنه و جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون مجهز خواهد کرد. از دیگر مشخصات فنی این گوشی می‌توان بلوتوث نسخه ۵، وای‌فای ۵ و اسپیکرهای استریو را نام برد. 

در نهایت باید اشاره کرد که مدل جدید سری آنر ۲۰۰ برچسب قیمتی ۲۰۰ یورویی را به همراه خواهد داشت و در دو رنگ سبز و مشکی به فروش خواهد رسید. 

برچسب‌ها: