خانهاخبار
شیائومی ۱۵ اولترا دیرتر از موعد روانه بازارهای جهانی می‌شود

شیائومی ۱۵ اولترا دیرتر از موعد روانه بازارهای جهانی می‌شود

افشاگری شناخته‌شده ادعا کرده که پرچمدار پرمیوم شیائومی در ماه مارس سال آینده میلادی معرفی می‌شود. 

۳ شهریور ۱۴۰۳

شیائومی در تاریخ ۲۲ فوریه سال جاری میلادی (۳ اسفند ۱۴۰۲) یکی از بهترین گوشی‌های مبتنی بر دوربین بازار یعنی شیائومی ۱۴ اولترا (Xiaomi 14 Ultra) را برای بازار چین معرفی کرد. پس از گذشت تنها سه‌روز، این پرچمدار پرمیوم در طی کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۴ (MWC 2024) برای بازارهای جهانی عرضه شد. 

حالا اما به نظر می‌رسد غول فناوری چینی سال آینده نیز برنامه مشابهی را برای معرفی و عرضه جهانی نسل جدید گوشی مبتنی بر دوربین خود پیاده‌سازی خواهد کرد. 

سیستم دوربین شیائومی ۱۴ اولترا

افشاگری برجسته به نام Yogesh Brar با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) تایید کرده که شیائومی ۱۵ اولترا تا پایان ماه ژانویه سال ۲۰۲۵ میلادی معرفی خواهد شد. در ادامه گزارش خود، این افشاگر ادعا کرد که پرچمدار موردانتظار شیائومی در کنگره جهانی موبایل سال آینده میلادی برای بازارهای جهانی در دسترس قرار خواهد گرفت. 

همانطور که می‌دانیم، رویداد MWC 2025 در تاریخ ۳ تا ۶ مارس سال ۲۰۲۵ میلادی (۱۳ تا ۱۶ اسفند ۱۴۰۳) برای بازارهای بین‌المللی معرفی می‌شود. در این رابطه، گوشی برند چینی اندکی دیرتر از موعد روانه بازارهای جهانی جهانی خواهد شد. 

مشخصات فنی شیائومی ۱۵ اولترا

پرچمدار پرمیوم شیائومی تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل چهار را به همراه خواهد داشت و همانطور که انتظار می‌رود، به سیستم دوربین پیشرفته‌ای مجهز خواهد شد. 

شیائومی ۱۴ اولترا

افشاگر Yogesh Brar ضمن تایید گزارش‌های قبلی اعلام کرده که این گوشی از دوربین تله‌فوتو پریسکوپی ۲۰۰ مگاپیکسلی و سه سنسور ۵۰ مگاپیکسلی بهره خواهد برد که احتمالاً از نوع اصلی، فوق‌عریض و تله‌فوتو خواهند بود. 

شایعه شده محصول پرمیوم غول فناوری چینی در سه نسخه با پنل پشتی شیشه‌ای، سرامیکی و چرم مصنوعی به فروش خواهد رسید. امکان دارد هرکدام از این مدل‌ها در رنگ‌بندی ویژه‌ای عرضه شوند. 

در حال حاضر، هنوز اطلاعات دقیقی از گوشی موردانتظار شیائومی در اختیار نداریم ولی امیدواریم طی ماه‌های پیش‌رو، جزئیات بیشتری از این دستگاه در اختیار کاربران قرار بگیرد. 

برچسب‌ها: