خانهاخبار
قابلیت‌هایی که Pixel Camera 9.5 به گوشی‌های قدیمی پیکسل اضافه می‌کند

قابلیت‌هایی که Pixel Camera 9.5 به گوشی‌های قدیمی پیکسل اضافه می‌کند

گوگل برای ارتقا قدرت عکاسی گوشی‌های سری پیکسل 9، نرم‌افزار دوربین آنها را (Pixel Camera 9.5) به قابلیت‌های جدیدی مجهز کرده که در حال حاضر برای آزمایش در پیکسل‌های قدیمی نیز در دسترس است.

۲۹ مرداد ۱۴۰۳

گوگل برای رقابت با بهترین گوشی‌ها از لحاظ قدرت عکاسی، تکنولوژی‌های جدیدی را در سری پیکسل 9 استفاده کرده که بخشی از این ارتقاها را در نرم‌افزار عکاسی آن قرار داده است.

با معرفی گوشی‌های سری پیکسل 9 گوگل، شخصی APK برنامه دوربین آنها را استخراج کرده و در سایت‌های مختلفی بارگزاری کرده است. بنابراین کاربران گوشی‌های قدیمی پیکسل می‌توانند با نصب آن، قابلیت‌های جدید را امتحان کنند.

با این حال، به‌نظر می‌رسد که بسیاری از پیشرفت‌های اعلام شده برای پیکسل 9، بیشتر به سخت‌افزار دستگاه وابسته هستند و این بدان معناست که پیکسل‌های قدیمی حتی با نصب نرم‌افزار جدید، دسترسی کاملی به قابلیت‌های جدید نخواهند داشت.

نرم‌افزار دوربین سری پیکسل 9 در گوشی‌های قدیمی گوگل

کاربران بسیاری نرم‌افزار جدید دوربین را در پیکسل 8 پرو که قدرتمندترین گوشی گوگل در سال گذشته بوده است، نصب کرده‌اند اما طبق آنچه گفته می‌شود، بسیاری از قابلیت‌ها هنوز برای گوشی‌های قدیمی فعال نشده است.

Pixel 9 Camera

براساس گزارش‌ها، یکی از این قابلیت‌های بسیار ناچیزی که به گوشی‌های قدیمی پیکسل اضافه شده مربوط به گزینه تایمر 5 ثانیه بوده که تا قبل از آن، تنها گزینه 3 و 10 ثانیه وجود داشته است.

همچنین اکنون می‌توانید بدون مراجعه به تنظیمات، قابلیت Guided Frame را از داخل برنامه دوربین فعال کنید. در واقع، این‌ها تمام قابلیت‌های برنامه دوربین پیکسل 9.5 هستند که در پیکسل 8 پرو فعال شده‌اند. ویژگی‌های جدیدی مانند حالت پانوراما بازطراحی شده در کنار قابلیت افزودن متن با استفاده از هوش مصنوعی برای عکس‌های گروهی نیز وجود ندارد. همچنین نشانه‌هایی از بهبود Video Boost و Night Sight و البته ارتقا کیفیت تا 8K با استفاده از هوش مصنوعی را نیز نخواهید یافت.

البته همان‌طور که اشاره شد، بیشتر این قابلیت‌ها در کنار سخت‌افزار به‌روز سری پیکسل 9 قابل اجرا شدن هستند اما امکان دارد که در آینده، گوگل برخی از قابلیت‌ها را به‌صورت محدود به دیگر مدل‌ها نیز انتقال دهد.

برچسب‌ها: