خانهاخبار
فاش‌شدن مشخصات سرعت شارژ Galaxy Tab S10

فاش‌شدن مشخصات سرعت شارژ Galaxy Tab S10

سرعت شارژ Galaxy Tab S10 لو رفت! سامسونگ از پردازنده MediaTek در تبلت جدید خود استفاده خواهد کرد. آیا Tab S10 می‌تواند رقیب سرسختی برای iPad باشد؟ 
 

۲۹ مرداد ۱۴۰۳

در حالی که سامسونگ به رونمایی از نسل بعدی تبلت‌های پرچمدار خود، Galaxy Tab S10، نزدیک می‌شود، اطلاعات جدیدی درباره سرعت شارژ این دستگاه منتشر شده است. بر اساس نشت اطلاعاتی اخیر، به نظر می‌رسد که سرعت شارژ Galaxy Tab S10 مشابه مدل قبلی خود، Galaxy Tab S9، باقی خواهد ماند.

فاش‌شدن مشخصات سرعت شارژ Galaxy Tab S10

طبق اطلاعات منتشر‌شده از China Compulsory Certification، سرعت شارژ دو مدل Galaxy Tab S10+ (با شماره مدل SM-X820) و Galaxy Tab S10 Ultra (با شماره مدل SM-X926C) همچنان ۴۵ وات خواهد بود. این سرعت مشابه با سرعت شارژ سری Galaxy Tab S9 است که در سال ۲۰۲۳ معرفی شد. اما نکته قابل توجه این است که هیچ اشاره‌ای به مدل پایه Galaxy Tab S10 در این گواهی‌نامه نشده است. این امر شایعاتی را تقویت می‌کند که سامسونگ ممکن است فقط مدل‌های Plus و Ultra از این سری را عرضه کند.

سرعت شارژ Galaxy Tab S10

همچنین، گزارش‌ها حاکی از آن است که سامسونگ برای اولین بار در تبلت پرچمدار خود از پردازنده MediaTek استفاده خواهد کرد. سری Galaxy Tab S10 به احتمال زیاد با پردازنده قدرتمند MediaTek +Dimensity 9300 عرضه می‌شود که یک تراشه با معماری ۴ نانومتری، عملکرد بالا و قابلیت‌های گرافیکی پیشرفته است.

انتظار می‌رود تبلت‌های جدید سامسونگ در اکتبر ۲۰۲۴ به بازار عرضه شوند و با سیستم عامل One UI 6.1.1 مبتنی بر اندروید ۱۴ اجرا شوند. همچنین، احتمالا این تبلت‌ها از به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری تا ۷ سال پس از عرضه بهره‌مند خواهند شد. با این حال، هنوز جزئیاتی درباره بهبودهای احتمالی در صفحه نمایش، دوربین‌ها و ظرفیت باتری‌ها منتشر نشده است.

برچسب‌ها: