خانهاخبار
اپل در حال طراحی آی‌مک 27 اینچی جدید است

اپل در حال طراحی آی‌مک 27 اینچی جدید است

تنها حدود دو سال است که آی‌مک 27 اینچی کنار گذاشته اما گزارش‌های جدید نشان می‌دهند که اپل در حال طراحی نسخه تازه و به‌روزتری از آن است.

۲۷ مرداد ۱۴۰۳

همان‌طور که اشاره شد، تولید آی‌مک‌های 27 اینچی در سال 2023 متوقف شدند و اپل هم از سال 2020، نسخه جدیدی از این مدل را معرفی نکرده بود. اما گزارش‌های جدید نشان می‌دهد که اپل دوباره در فکر بازسازی آی‌مک 27 اینچی است و احتمالا در سال‌های آینده، شاهد رونمایی آنها خواهیم بود.

البته فعلا دقیق مشخص نشده که آیا آی‌مک جدید با تراشه M4 معرفی خواهد شد و یا اپل منتظر می‌ماند تا پس از معرفی سری M5، آنها را رونمایی کند. هرچند که امسال اپل در نظر دارد تا برخی از دستگاه‌های سری مک از جمله آی‌مک 24 اینچی را با مجهز کردن به تراشه M4، به‌روز رسانی و همراه با دیگر محصولات ارتقا یافته معرفی کند.

آی‌مک 27 اینچی جدید اپل، جایگزین مدل 32 اینچی غول‌پیکر

سال گذشته شایعه شده بود که اپل در حال توسعه آی‌مک جدیدی با اندازه نمایشگر 32 اینچ است اما احتمال می‌رود که آن آی‌مک غول‌پیکر، در واقع همین آی‌مک 27 اینچی است که می‌تواند حتی پردازنده قوی‌تری نسبت به مدل معمولی داشته باشد.

iMac 27 Inch

زمانی که اپل، تولید آی‌مک 27 اینچی را متوقف کرد، از نمایشگر استودیو با اندازه 27 اینچ رونمایی کرد که یکی از بهترین مانیتورهای موجود تا به امروز بوده و در ترکیب با یک مک استودیو مجهز به پردازنده M2، می‌توانست جایگزین آی‌مک سابق باشد.

در حال حاضر، برنامه‌های مختلفی برای محصولات اپل پیش‌بینی شده که با در نظر گفتن حجم بالای آنها، احتمالا اپل برخی از آنها را به‌نحوی تغییر خواهد داد.

برچسب‌ها: