خانهاخبار
گوگل ظاهراً قیمت هدفون پرچمدار خود را افزایش می‌دهد

گوگل ظاهراً قیمت هدفون پرچمدار خود را افزایش می‌دهد

هدفون موردانتظار گوگل موسوم به پیکسل بادز پرو ۲ احتمالاً با افزایش قیمت همراه خواهد شد. 

۶ مرداد ۱۴۰۳

تبلیغات

home_header

تا برگزاری رویداد Made by Google زمان زیادی باقی نمانده و گزارش‌های مختلفی پیرامون محصولاتی که قرار است در مراسم پیش‌رو گوگل معرفی شوند منتشر شده است. در این راستا، اخیراً جزئیات مربوط به طراحی و رنگ‌بندی هدفون پیکسل بادز پرو ۲ (Pixel Buds Pro 2) در دسترس کاربران قرار گرفت. 

حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به تازگی برچسب قیمتی هدفون پرچمدار گوگل فاش شده که خبر از افزایش قیمت این محصول می‌دهد. 

هدفون پیکسل بادز پرو

وبسایت Dealabs موفق شده به اطلاعات مربوط به قیمت هدفون پیکسل بادز پرو ۲ برای بازارهای اروپایی، ایالات متحده و انگلستان دست پیدا کند. با توجه به گزارش این وبسایت، هدفون گوگل با قیمت ۲۲۹ دلار (بازار آمریکا)، ۲۴۹ یورو (بازارهای اروپایی) و ۲۱۹ پوند (بازار انگلستان) عرضه خواهد شد. 

در صورت صحیح بودن اطلاعات منتشرشده، به نظر می‌رسد گوگل تصمیم گرفته تا قیمت پیکسل بادز پرو ۲ را افزایش دهد. 

برای مقایسه، هدفون پیکسل بادز پرو با قیمت ۱۹۹ دلار، ۱۹۹ پوند و ۲۲۹ یورو روانه بازار شده است. در این رابطه، مدل بازار ایالات متحده پیکسل بادز پرو ۲ برابر با ۳۰ دلار گران‌تر خواهد بود و مدل بازارهای اروپایی و انگلستان نیز با افزایش قیمتی ۲۰ یورویی و ۲۰ پوندی همراه می‌شوند.

رندر پیکسل بادز پرو ۲

رندر پیکسل بادز پرو ۲

شایعه شده پیکسل بادز پرو ۲ در چهار رنگ سبز، مشکی، خاکستری و صورتی به فروش می‌رسد. به علاوه، چندین گواهی تایید کرده‌اند که کیس شارژ هدفون گوگل از باتری ۶۵۰ میلی‌آمپرساعتی بهره خواهد برد که ظرفیت آن در مقایسه با نسل قبلی ۳۰ میلی‌آمپرساعت افزایش پیدا کرده است. 

در نهایت باید اشاره کرد که رویداد Made by Google در تاریخ ۱۳ اوت (۲۳ مرداد) برگزار خواهد شد. علاوه بر پیکسل بادز پرو ۲، گوگل در رویداد پیش‌رو خود از سری پیکسل ۹، گوشی تاشو پیکسل ۹ پرو فولد و ساعت هوشمند پیکسل واچ ۳ نیز رونمایی خواهد کرد. 

برچسب‌ها: