خانهاخبار
رنگ‌بندی پیکسل بادز پرو ۲ را در رندرهای آن تماشا کنید

رنگ‌بندی پیکسل بادز پرو ۲ را در رندرهای آن تماشا کنید

به تازگی تصاویری رندری از هدفون پرچمدار گوگل فاش شده که طراحی و رنگ‌بندی آن را نشان می‌دهند.

۵ مرداد ۱۴۰۳

در طی ۲۴ساعت گذشته، گزارش‌های متعددی پیرامون محصولات موردانتظار گوگل منتشر شده است. برای مثال، اخیراً تمامی جزئیات مربوط به سری پیکسل ۹ و گوشی تاشو پیکسل ۹ پرو فولد در دسترس کاربران قرار گرفت. 

حالا اما به نظر می‌رسد نوبت به هدفون پرچمدار گوگل یعنی پیکسل بادز پرو ۲ (Pixel Buds Pro 2) رسیده است. در این رابطه، رندرهایی از این دستگاه فاش شده که طراحی و رنگ‌بندی آن‌ها را نشان می‌دهند. 

هدفون پیکسل بادز پرو ۲

تصاویر فاش‌شده تایید می‌کنند که پیکسل بادز پرو ۲ در چهار رنگ Charcoal (مشکی)، Aloe (سبز)، Porcelain (کرمی) و Hot Pink (صورتی) به فروش خواهد رسید. 

در مقایسه با پیکسل بادز پرو، کیس شارژ هدفون جدید گوگل ظاهراً از اندازه بزرگ‌تری بهره می‌برد. البته طراحی پیکسل بادز پرو ۲ تفاوتی با نسل قبلی خود ندارد. با توجه به این که ابعاد کیس شارژ هدفون گوگل بزرگ‌تر شده است، احتمال دارد کیس پیکسل بادز ۲ پرو به باتری حجیم‌تری مجهز شود.

مدل کرمی رنگ پیکسل بادز پرو ۲
مدل مشکی رنگ پیکسل بادز پرو ۲

همانطور که در تصاویر پیداست، پیکسل بادز ۲ پرو همچنان از طراحی موسوم به ساقه بهره نمی‌برد. برای مقایسه، سامسونگ دو هدفون گلکسی بادز ۳ و گلکسی بادز ۳ پرو را با طراحی ساقه روانه بازار کرد. 

شایان ذکر است دریچه پیکسل بادز پرو ۲ اندکی‌ بزرگ‌تر به نظر می‌رسد که نشان می‌دهد این هدفون از قابلیت ANC (حذف نویز فعال) بهبودیافته‌ای برخوردار خواهد شد. 

مدل صورتی رنگ پیکسل بادز پرو ۲
مدل سبز رنگ پیکسل بادز پرو ۲

در نهایت باید اشاره کرد که هدفون پرچمدار گوگل در تاریخ ۱۳ اوت سال جاری میلادی (۲۳ مرداد) و همراه با گوشی‌های پیکسل ۹، پیکسل ۹ پرو، پیکسل ۹ پرو ایکس‌ال و پیکسل ۹ پرو فولد معرفی خواهد شد. 

برچسب‌ها: