خانهاخبار
شیائومی 14T پرو با تراشه قدرتمند مدیاتک در گیک‌بنچ لیست شد

شیائومی 14T پرو با تراشه قدرتمند مدیاتک در گیک‌بنچ لیست شد

گوشی‌های جدید شیائومی احتمالاً در طی هفته‌های آینده معرفی خواهند شد. 

۵ مرداد ۱۴۰۳

سال گذشته، شیائومی از دو گوشی شیائومی 13T و 13T در ماه سپتامبر رونمایی کرد. حالا انتظار می‌رود امسال نیز دو گوشی شیائومی 14T و شیائومی 14T پرو به عنوان نسخه نسل جدید این گوشی‌ها روانه بازار شوند. 

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، گوشی شیائومی 14T پرو (شناسه مدل 2407FPN8EG) به تازگی در بنچمارک گیک‌بنچ لیست شده که جزئیات مربوط به تراشه و حافظه رم آن تایید می‌کند.

بنچمارک گیک‌بنچ شیائومی 14T پرو

طبق اطلاعات ثبت‌شده در پایگاه اطلاعاتی گیک‌بنچ، شیائومی 14T پرو به تراشه دیمنسیتی ۹۳۰۰ پلاس مجهز خواهد شد که جدیدترین تراشه مدیاتک محسوب می‌شود. برای مقایسه، شیائومی 13T پرو نیز سال گذشته با تراشه دیمنسیتی ۹۲۰۰ پلاس روانه بازار شد. 

بنچمارک گیک‌بنچ همچنین تایید می‌کند که گوشی جدید شیائومی با حافظه رم ۱۲ گیگابایتی و اندروید ۱۴ همراه خواهد شد. 

در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای گیک‌بنچ، شیائومی 13T پرو به ترتیب امتیاز ۹۳۶۹ و ۲۶٬۰۸۳ را به خود اختصاص داده است. باید خاطرنشان کرد که این گوشی در بنچمارک گیک‌بنچ ۴٫۴ ثبت شده و هنوز لیست مرتبط به آن در گیک‌بنچ ۶ موجود نیست. در واقع، امتیازهای بین نسخه‌های مختلف گیک‌بنچ با یکدیگر قابل‌مقایسه نیستند.

شیائومی 13T پرو

شیائومی 13T پرو

شایان ذکر است شیائومی 14T پرو اخیراً در یک گواهی متعلق به کشور اندونزی ثبت شد که خبر از عرضه آن در آينده‌ای نزدیک می‌دهد. 

گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که شیائومی 14T پرو به عنوان نسخه بازار جهانی ردمی K70 اولترا معرفی خواهد شد. گوشی جدید برند ردمی از تراشه دیمنسیتی ۹۳۰۰ پلاس بهره می‌برد که همان تراشه موجود در شیائومی 14T پرو است. البته تفاوت‌هایی بین این دو گوشی نیز وجود خواهند داشت. برای مثال، شیائومی 14T پرو احتمالاً با بهینه‌سازی‌های دوربین لایکا همراه خواهد شد و از سنسورهای متفاوتی بهره خواهد برد. 

برچسب‌ها: