خانهاخبار
منتظر بهبود باتری گلکسی اس ۲۵ اولترا نباشید!

منتظر بهبود باتری گلکسی اس ۲۵ اولترا نباشید!

پرچمدار پرمیوم نسل بعدی سامسونگ ظاهراً با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژ ۴۵ واتی همراه خواهد شد. 

۵ مرداد ۱۴۰۳

در حالی که اکثر کاربران به افزایش ظرفیت باتری و بهبود سرعت شارژ گلکسی اس ۲۵ اولترا امید داشتند، به تازگی گزارشی منتشر شده که ادعا می‌کند پرچمدار پرمیوم نسل بعدی سامسونگ با باتری و سرعت شارژ مشابه مدل قبلی عرضه خواهد شد. 

افشاگری شناخته‌شده به نام Ice Universe با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) ادعا کرده که گلکسی اس ۲۵ اولترا (Galaxy S25 Ultra) از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژ ۴۵ واتی برخوردار خواهد شد. برای مقایسه، گلکسی اس ۲۴ اولترا امسال با مشخصات باتری و سرعت شارژ مشابهی در اختیار کاربران قرار گرفت.

پنل پشتی گلکسی اس ۲۴ اولترا

خبر عدم بهبود باتری پرچمدار سامسونگ در حالی منتشر شده که اکثر رقبای چینی در حال تجیهز گوشی‌های خود به باتری‌های حجیم هستند. برای مثال، وان پلاس اخیراً از گوشی ایس ۳ پرو (OnePlus Ace 3 Pro) رونمایی کرد که به باتری ۶۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز است. 

یکی از مقام‌های ارشد برند اوپو نیز به تازگی تایید کرد که گوشی پرچمدار فایند X8 اولترا (Find X8 Ultra) از باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی برخوردار می‌شود. با توجه به این موضوع، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی گلکسی اس ۲۵ اولترا شاید عملکرد چندان خوبی در مقایسه با گوشی‌های چینی نداشته باشد. 

گلکسی اس ۲۴ اولترا سامسونگ

به مانند دیگر گوشی‌های پرچمدار که در سال ۲۰۲۵ میلادی معرفی می‌شوند، گلکسی اس ۲۵ اولترا نیز با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل چهار معرفی خواهد شد. با توجه به این که گزارش شده تراشه کوالکام انرژی زیادی مصرف می‌کند، احتمال دارد پرچمدار سامسونگ با عمر باتری مناسبی همراه نشود.

شایان ذکر است سامسونگ ظاهراً تغییراتی را در طراحی گلکسی اس ۲۵ اولترا اعمال خواهد کرد که شامل گوشه‌های گردتر دستگاه می‌شوند. همچنین شایعه شده فریم گوشی سامسونگ به سمت پنل پشتی اندکی خمیدگی خواهد داشت. با این تغییرات ظاهری، در دست گرفتن پرچمدار سامسونگ احتمالاً آسان‌تر از قبل خواهد شد. 

برچسب‌ها: