خانهاخبار
مینگ چی کو: آیفون ۱۷ اسلیم بالارده‌ترین آیفون نخواهد بود

مینگ چی کو: آیفون ۱۷ اسلیم بالارده‌ترین آیفون نخواهد بود

تحلیل‌گر معتبر دنیای فناوری امروز مشخصات آیفون ۱۷ اسلیم را گزارش داده که با توجه به مشخصاتی که او ادعا کرده، آیفون ۱۷ اسلیم بالاترین مشخصات را نخواهد داشت، بلکه روی طراحی آن تمرکز خواهد شد.

۴ مرداد ۱۴۰۳

مینگ چی کو تحلیلگر زنجیره تامین اپل، امروز مشخصات ادعایی مدل کاملا جدید آیفون ۱۷ بسیار باریک را که شایعه شده است سال آینده عرضه خواهد شد، به اشتراک گذاشته است.

آیفون ۱۷ اسلیم

کو انتظار دارد که این دستگاه به یک صفحه نمایش ۶٫۶ اینچی با داینامیک آیلند در اندازه فعلی، یک تراشه استاندارد A19 به جای تراشه A19 Pro، دوربین پشتی تکی و یک تراشه 5G طراحی شده توسط خود اپل مجهز شود. او همچنین انتظار دارد که این دستگاه دارای قاب تیتانیومی آلومینیومی باشد، اما درصد تیتانیوم کمتری نسبت به مدل‌های آیفون ۱۵ پرو داشته باشد.

این تحلیل‌گر اضافه کرده در حالی که آیفون ۱۷ پلاس وجود نخواهد داشت، نمی‌توان گفت که این مدل فوق باریک جدید، جایگزینی برای آن خواهد بود. او گفته که این دستگاه یک مدل کاملا جدید خواهد بود و نقطه قوت اصلی فروش آن به جای مشخصات، طراحی جدید آن است.

با نداشتن تراشه A19 Pro، دوربین تکی، نمایشگر کمی کوچکتر از آیفون ۱۵ پرو مکس و تمرکز بر روی طراحی به جای روی مشخصات، به نظر می‌رسد که این مدل فوق باریک به اصطلاح بالاترین رده آیفون ۱۷ نخواهد بود. در واقع با این اوصاف، برخی خبرها مبنی بر اینکه این مدل را مدل اولترا نیز می‌نامند غلط است. اکنون مشخص نیست که این دستگاه به طور دقیق در کجای سری آیفون ۱۷ قرار خواهد گرفت، اما احتمالا با نزدیک‌تر شدن به عرضه این سری و درز خبرهای بیشتر و دقیق‌تر در مورد آن، موضوع مشخص‌تر خواهد شد. انتظار می‌رود اپل سری آیفون ۱۷ را در سپتامبر ۲۰۲۵ (شهریور ماه ۱۴۰۴) معرفی کند، بنابراین هنوز زمان زیادی وجود دارد تا بتوان دقت اینگونه گزارش‌ها را تشخیص داد.

برچسب‌ها: