خانهاخبار
تغییرات مثبت برای ویژگی iPhone Mirroring در جدیدترین بتای macOS Sequoia

تغییرات مثبت برای ویژگی iPhone Mirroring در جدیدترین بتای macOS Sequoia

اپل در آپدیت macOS Sequoia ویژگی iPhone Mirroring را کاملا متحول کرده است.

۳ مرداد ۱۴۰۳

با چهارمین بتای macOS Sequoia که امروز منتشر شد، اپل یک ویژگی مفید جدید را به iPhone Mirroring اضافه کرد. تا قبل از این باید قفل آیفون شما باز بود و از روی آن کارهای لازم را انجام می‌دادید؛ اما حالا نه تنها نیازی به باز بودن قفل آیفون نیست، بلکه به سادگی با کنترل‌های مک مثل ترک‌پد یا ماوس و کیبورد، می‌توانید با آیفون خود تعامل داشته باشید.

وقتی آیفون خود را به مک متصل می‌کنید، اکنون می‌توانید تغییراتی در اندازه پنجره ایجاد کنید، چیزی که پیش‌تر امکان‌پذیر نبود. می‌توانید پنجره را بزرگ‌تر یا کوچک‌تر کنید و مقدار فضای صفحه ‌نمایش را که در دسکتاپ مک اشغال می‌کند تغییر دهید.

ویژگی iPhone Mirroring

تنها سه اندازه کلی وجود دارد که شامل اندازه واقعی، که اندازه نمایشگر آیفون شما، کوچکتر و بزرگتر می‌شود.

با راه‌اندازی برنامه Mirroring، ابتدا به آیفون متصل شوید. سپس، برای تغییر اندازه نمایش، از منوی View اندازه دلخواه خود را انتخاب کنید. در حال حاضر، امکان تغییر اندازه با کشیدن پنجره وجود ندارد و تنها می‌توانید از گزینه‌های موجود در منوی View استفاده کنید. البته، ممکن است اپل در آینده این قابلیت را نیز اضافه کند.

iPhone Mirroring قابلیتی است که به شما این امکان را می‌دهد تا آیفون خود را از مک خود کنترل کنید، با برنامه‌ها تعامل داشته باشید و نوتیفیکیشن‌ها را دریافت کنید در حالی که آیفون شما قفل و بسته است.

برچسب‌ها: