خانهاخبار
محصولات جدید سامسونگ را از داخل تماشا کنید!

محصولات جدید سامسونگ را از داخل تماشا کنید!

سامسونگ با به‌اشتراک‌گذاری تصاویری تغییرات داخلی محصولات جدید خود را به نمایش گذاشت.

۳ مرداد ۱۴۰۳

سامسونگ در تاریخ ۱۰ ژوئیه سال جاری میلادی (۲۰ تیر) از گلکسی زد فولد ۶ (Galaxy Z Fold 6)، گلکسی زد فلیپ ۶ (Galaxy Z Flip 6) و گلکسی واچ اولترا (Galaxy Watch Ultra) رونمایی کرد. فروش رسمی محصولات جدید سامسونگ از امروز آغاز شده و کاربران می‌توانند هم‌اکنون این دستگاه‌ها را خریداری کنند.

گلکسی زد فلیپ ۶

روز گذشته، سامسونگ تصاویری جالب‌توجه را به اشتراک گذاشت که قطعات و تغییرات داخلی گلکسی زد فولد ۶، گلکسی زد فلیپ ۶ و گلکسی واچ اولترا را نشان می‌دهند. 

گلکسی زد فولد ۶: نازک‌تر و سبک‌تر

در حالت بسته‌شده، پرچمدار تاشو سامسونگ ۱٫۳ میلی‌متر نازک‌تر از گلکسی زد فولد ۵ است. همچنین در مقایسه با نسل قبلی، وزن گلکسی زد فولد ۶ حدود ۱۴ گرم کمتر شده است. 

سامسونگ اعلام کرده گلکسی زد فولد ۶ از لولای نازک‌تر و سبک‌تری بهره می‌برد که مقاومت آن افزایش پیدا کرده است. به علاوه، این گوشی به قاب Armor آلومینیوم بهبودیافته سبک‌تر و باتری‌های باریک‌تر مجهز شده است. به لطف این قطعات، سامسونگ موفق شده ضخامت و وزن گوشی تاشو خود را کاهش دهد.

قطعات داخلی گلکسی زد فولد ۶

گلکسی زد فولد ۶ به جای برد اصلی (PBA) چندلایه، از نمونه تک‌لایه‌ای استفاده می‌کند. با کاهش ابعاد این قطعات، سامسونگ توانسته سیستم‌ خنک‌کننده محفظه‌ بخار را در گوشی خود به کار برد که ۱٫۶ برابر بزرگ‌تر از نسل قبلی است. 

گلکسی زد فلیپ ۶: باتری حجیم‌تر و سیستم‌ خنک‌کننده بهتر

علی‌رغم کاهش ۰٫۲ میلی‌متری ضخامت، مدل جدید سری زد فلیپ به باتری حجیم‌تر ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز شده است. سامسونگ با بهره‌مندی از یک روش جدید قالب‌سازی موفق شده ابعاد برد محافظ باتری را کاهش دهد و در نتیجه، ظرفیت آن را بیشتر کند.

جدا از باتری با ظرفیت بیشتر، لایه محافظ نمایشگر داخلی گلکسی زد فلیپ ۶ بهبود پیدا کرده که باعث می‌شود تاخوردگی نمایشگر کمتر از قبل مشخص باشد. از سوی دیگر، شیشه فوق‌نازک (UTG) موجود در گلکسی زد فلیپ ۶ حدود ۶۰ درصد ضخیم‌تر شده که مقاومت نمایشگر را افزایش می‌دهد.

قطعات داخلی گلکسی زد فلیپ ۶

برخلاف گلکسی زد فولد ۶، سامسونگ در مدل جدید سری زد فلیپ از برد اصلی چندلایه استفاده کرده که البته ابعاد کوچک‌تری دارد. با آزادشدن فضای پشتی برد اصلی، سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۶ را به سیستم خنک‌کننده محفظه بخار مجهز شده است. 

گلکسی واچ اولترا: طراحی جدید با بدنه مقاوم

گلکسی واچ اولترا را می‌توان مقاوم‌ترین ساعت تاریخ سامسونگ دانست. پنل پشتی و جلویی ساعت جدید سامسونگ از جنس تیتانیوم بوده که باعث افزایش استحکام کلی دستگاه می‌شود. حاشیه نمایشگر گلکسی واچ اولترا نیز تیتانیومی است.

قطعات داخلی گلکسی واچ اولترا

نمایشگر ساعت پرمیوم سامسونگ قادر است به روشنایی ۳۰۰۰ نیتی دست پیدا کند. به علاوه، انرژی موردنیاز این پوشیدنی توسط باتری ۵۹۰ میلی‌آمپرساعتی تامین می‌شود. نسخه جدید سنسور سلامتی BioActive با بهره‌مندی از ۱۳ ال‌ای‌دی می‌تواند بهتر از قبل سلامت کاربران را پایش کند.

برچسب‌ها: