خانهاخبار
اپل در حال کار روی یک آیفون تاشو به سبک زد فلیپ است

اپل در حال کار روی یک آیفون تاشو به سبک زد فلیپ است

بر اساس گزارشی اختصاصی که امروز توسط The Information منتشر شده، اپل در حال کار بر روی یک آیفون تاشو است که می‌تواند در اوایل سال ۲۰۲۶ عرضه شود.

۳ مرداد ۱۴۰۳

سالهاست که شایعات در مورد یک آیفون تاشو وجود دارد و این محصول هنوز به حقیقت نپیوسته است. اما بر اساس گزارش جدید The Information، این محصول احتمالا طی اوایل سال ۲۰۲۶ روانه بازار خواهد شد.

سامسونگ گلکسی زد فلیپ

این گزارش ادعا می‌کند که این دستگاه دارای طراحی تاشو شبیه به سری گوشی‌های هوشمند گلکسی زد فلیپ سامسونگ است. گفته می‌شود که اپل در ماه‌های اخیر با تامین‌کنندگان آسیایی درباره ساخت قطعات این دستگاه تماس گرفته است.

شایعات در مورد آیفون تاشو سال‌هاست که به گوش می‌رسد، اما این گزارش ادعا می‌کند که سرانجام اپل در حال پیشبرد این پروژه است. ظاهرا اسم رمز V68 در داخل اپل به این دستگاه داده شده  که نشان می‌دهد کار در حال پیشروی است.

با استناد به گزارشات، اپل تلاش بسیاری کرده است تا چین و چروک قابل مشاهده در محل تا شدن نمایشگر آیفون تاشو را از بین ببرد. با این حال، ممکن است این مشکل به طور کامل برطرف نشود. در صورتی که اپل نتواند به استانداردهای کیفی مورد نظر خود دست یابد، احتمال دارد عرضه آیفون تاشو را به تعویق بیندازد یا حتی لغو کند.

در هر صورت به نظر می‌رسد که هنوز حداقل چند سال دیگر با آیفون تاشو فاصله داریم و علاقه‌مندان به این سبک گوشی‌ها یا باید به سراغ برند دیگری بروند، یا اگر خیلی وفادار به اپل هستند، باید چند سالی صبر کنند.

برچسب‌ها: