خانهاخبار
مشخصات فنی گلکسی واچ اولترا و گلکسی واچ ۷ به طور کامل فاش شد

مشخصات فنی گلکسی واچ اولترا و گلکسی واچ ۷ به طور کامل فاش شد

پوشیدنی‌های جدید سامسونگ با تراشه جدید، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی و One UI Watch 6.0 عرضه خواهند شد.

۱۴۰۳/۴/۱۲

سامسونگ تا ۸ روز دیگر رویداد موردانتظار آنپکد خود را برگزار می‌کند که در طی آن محصولات زیادی از جمله گلکسی واچ ۷ (Galaxy Watch 7) و گلکسی واچ اولترا (Galaxy Watch Ultra) معرفی خواهند شد. 

حالا به نظر می‌رسد دیگر نیازی نیست برای دریافت جزئيات دقیق پوشیدنی‌های جدید سامسونگ صبر کنیم چرا که به تازگی لیست کامل مشخصات فنی گلکسی واچ ۷ و گلکسی واچ اولترا در دسترس قرار گرفته است. وبسایت Dealabs جزئيات فنی، قیمت و رنگ‌بندی دو پوشیدنی موردانتظار سامسونگ را به اشتراک گذاشته است. 

گلکسی واچ ۶ کلاسیک

طبق گزارش این وبسایت، گلکسی واچ ۷ در دو مدل بلوتوث و LTE و در دو اندازه ۴۰ و ۴۴ میلی‌متری به فروش خواهد رسید. از سوی دیگر، گلکسی واچ اولترا نیز در یک اندازه ۴۷ میلی‌متری و دو مدل وای‌فای و LTE عرضه خواهد شد.

مشخصات فنی گلکسی واچ ۷

نسخه ۴۰ میلی‌متری ساعت هوشمند سامسونگ از وزن ۲۸٫۹ گرمی و ضخامت ۹٫۷ میلی‌متری بهره می‌برد. مدل ۴۴ میلی‌متری این پوشیدنی از ضخامت مشابه مدل ۴۰ میلی‌متری ولی وزن بالاتر ۳۳٫۸ گرمی برخوردار خواهد بود. 

بدنه گلکسی واچ ۷ از جنس آلومینیوم Armor خواهد بود و نمایشگر این ساعت نیز توسط شیشه سفایر محافظت می‌شود. قلب تپنده گلکسی واچ ۷ تراشه اگزینوس W1000 خواهد بود که با حافظه رم ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی به پردازش اطلاعات می‌پردازد.

نسخه ۴۰ میلی‌متری گلکسی واچ ۷ از نمایشگر ۱٫۳ اینچی سوپرامولد با رزولوشن تصویر ۴۳۲ در ۴۳۲ و تراکم پیکسلی 330ppi بهره می‌برد. مدل ۴۴ میلی‌متری این ساعت به نمایشگر ۱٫۵ اینچی سوپرامولد با رزولوشن تصویر ۴۸۰ در ۴۸۰ و تراکم پیکسلی 327ppi مجهز خواهد بود. 

گلکسی واچ ۶

انرژی موردنیاز دو مدل ۴۰ و ۴۴ میلی‌متری گلکسی واچ ۷ به ترتیب توسط باتری ۳۰۰ میلی‌آمپرساعت و ۴۲۵ میلی‌آمپرساعت تامین خواهند شد. این پوشیدنی با One UI Watch 6.0 در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. به علاوه، گلکسی واچ ۷ با اندروید ۱۱ و جدیدتر نیز سازگار خواهد بود. 

در کنار گواهی IP6X (مقاومت در برابر گردوغبار)، گلکسی واچ ۷ با گواهی IP68 و گواهی نظامی MIL-STD-810H همراه خواهد شد. این ساعت همچنین تا فشار ۵ اتمسفری آب (عمق ۵۰ متری) مقاوم خواهد بود. بلوتوث نسخه ۵٫۳ و NFC از دیگر ویژگی‌های گلکسی واچ ۷ به شمار می‌رود.

گلکسی واچ اولترا

گلکسی واچ اولترا از وزن ۶۰٫۵ گرمی و ضخامت ۱۲٫۱ میلی‌متری بهره می‌برد و با تراشه اگزینوس W1000 همراه خواهد شد. ویژگی مهم این پوشیدنی بدنه تیتانیومی آن خواهد بود مقاومت بالایی را به دستگاه می‌بخشد. نمایشگر گلکسی واچ اولترا از شیشه سفایر استفاده می‌کند. 

پوشیدنی پرمیوم سامسونگ به نمایشگر ۱٫۵ اینچی سوپرامولد مجهز خواهد بود که از رزولوشن تصویر ۴۸۰ در ۴۸۰ و تراکم پیکسلی 327ppi پشتیبانی می‌کند. 

علاوه بر باتری حجیم ۵۹۰ میلی‌آمپرساعتی، گلکسی واچ اولترا با حافظه رم ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. به علاوه، این ساعت با One UI Watch 6.0 عرضه خواهد شد. 

گلکسی واچ ۶ نسخه ۴۰ میلی‌متری

به مانند گلکسی واچ ۷، ساعت جدید سامسونگ از گواهی IP6X (مقاومت در برابر گردوغبار)، گواهی IP68 و گواهی نظامی MIL-STD-810-H بهره خواهد برد. از دیگر مشخصات فنی این ساعت می‌توان سازگاری با اندروید ۱۱ و جدیدتر، بلوتوث نسخه ۵٫۳ و NFC را نام برد. 

قیمت و رنگ‌بندی گلکسی واچ ۷ و گلکسی واچ اولترا

مدل ۴۰ میلی‌متری گلکسی واچ ۷ در دو رنگ سبز و کرمی به فروش خواهد رسید. از سوی دیگر، نسخه ۴۴ میلی‌متری این پوشیدنی در رنگ‌های سبز و نقره‌ای معرفی خواهد شد. گلکسی واچ اولترا در سه رنگ خاکستری تیتانیومی، سفید تیتانیومی، نقره‌ای تیتانیومی عرضه می‌شود. 

گزارش شده که گلکسی واچ اولترا با قیمت ۶۹۹ یورو روانه بازار خواهد شد. قیمت گلکسی واچ ۷ به قرار زیر خواهد بود:

  • نسخه بلوتوثی گلکسی واچ ۴ (مدل ۴۰ میلی‌متری): ۳۱۹ یورو
  • نسخه بلوتوثی گلکسی واچ ۴‌ (مدل ۴۴ میلی‌متری): ۳۴۹ یورو
  • نسخه LTE گلکسی واچ ۴ (مدل ۴۰ میلی‌متری): ۳۶۹ یورو
  • نسخه LTE گلکسی واچ ۴ (نسخه ۴۴ میلی‌متری): ۳۹۹ یورو

رویداد آنپکد پیش‌رو سامسونگ در تاریخ ۱۰ ژوئیه مصادف با ۲۰ تیر برگزار خواهد شد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)