خانهاخبار
طراحی دوربین وان پلاس 13 و 13R احتمالاً به این صورت خواهد بود

طراحی دوربین وان پلاس 13 و 13R احتمالاً به این صورت خواهد بود

نسل جدید گوشی‌های وان پلاس ظاهراً با تغییرات گسترده‌ای در بخش ماژول دوربین همراه خواهد شد.

۱۴۰۳/۲/۲۱

وان پلاس با عرضه پرچمدار فعلی خود یعنی وان پلاس ۱۲ موفق شد که توجه کاربران زیادی را به سوی خود جلب کند به طوریکه این گوشی در حال حاضر به یکی از بهترین پرچمدارهای بازار موبایل بدل شده است. 

همانطور که می‌دانیم، وان پلاس در حال توسعه نسل جدید گوشی پرچمدار خود یعنی وان پلاس ۱۳ است که در اواخر سال جاری میلادی برای بازار چین معرفی خواهد شد و سپس در اوایل سال‌ آینده میلادی برای بازارهای جهانی عرضه می‌شود.

حالا به تازگی افشاگری شناخته‌شده به نام Yogesh Brar تصویری شماتیک از دو گوشی وان پلاس ۱۳ و وان پلاس 13R را به اشتراک گذاشته که تغییرات طراحی آن‌ها را نشان می‌دهد. 

توییت طراحی دوربین وان پلاس ۱۳

شایان ذکر است که تصویر شماتیک فاش‌شده برپایه نسخه‌های اولیه دو گوشی وان پلاس طراحی شده‌اند. در نتیجه، احتمال دارد که مدل‌های نهایی وان پلاس ۱۳ و وان پلاس 13R‌ با آنچه در این تصویر مشاهده می‌کنیم متفاوت باشند. 

طراحی ماژول دوربین دو گوشی وان پلاس ۱۳ و وان پلاس 13R با ظاهر جزیره دوربین نسل‌های قبلی این محصولات یعنی وان پلاس ۱۲ و وان پلاس 12R‌ تفاوت زیادی دارد. وان پلاس ۱۲ و 12R از ماژول دوربین دایره‌ای‌شکل برخوردار هستند که در سمت چپ بدنه دستگاه قرار گرفته است.

حالا تصویر شماتیک نشان می‌دهد که ماژول دوربین وان پلاس ۱۳ به مرکز پنل پشتی منتقل خواهد شد. به نظر می‌رسد ماژول این گوشی از اندازه بزرگ‌تری بهره خواهد برد که کاربران را برای سیستم دوربین بهتر و پیشرفته‌تر امیدوار می‌کند. 

وان پلاس ۱۲ در کنار وان پلاس 12r

دو گوشی وان پلاس ۱۲ و وان پلاس 12R در کنار هم

از سوی دیگر، ماژول دوربین وان پلاس 13R در سمت چپ بدنه قرار خواهد گرفت و طراحی مستطیلی‌شکل را به همراه خواهد داشت. طراحی این گوشی یادآور وان پلاس ۱۰ پرو است. 

متاسفانه هنوز جزئيات فنی وان پلاس 13R فاش نشده ولی برخی از مشخصات فنی وان پلاس ۱۳ قبلا در دسترس قرار گرفته است. در این رابطه، گزارش‌های غیر رسمی ادعا کرده‌اند که نمایشگر پرچمدار وان پلاس از چهار طرف خمیده خواهد بود.

جدا از طراحی جدید نمایشگر، شایعه شده که وان پلاس ۱۳ به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل چهار و باتری ۵۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۱۰۰ واتی مجهز خواهد شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)