خانهاخبار
گوشی جدید HMD احتمالا به تراشه اسنپدراگون 7s نسل دو مجهز می‌شود

گوشی جدید HMD احتمالا به تراشه اسنپدراگون 7s نسل دو مجهز می‌شود

یک گوشی جدید متعلق به برند HMD با تراشه اسنپدراگون 7s نسل دو در بنچمارک گیک‌بنچ ثبت شده است.

۱۴۰۳/۲/۱۸

برند HMD چندی پیش از سه گوشی جدید رونمایی کرد که محصولاتی مقرون به صرفه به شمار می‌روند و با تمرکز ویژه بر تعمیرپذیری آسان عرضه می‌شوند. این سه گوشی که پالس، پالس پرو و پالس پلاس نام دارند به تراشه پایین‌رده Unisoc T606 مجهز هستند.

حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به نظر می‌رسد HMD در حال توسعه گوشی جدیدی است که از تراشه قوی‌تری در مقایسه با سری پالس بهره می‌برد. 

گوشی HMD در رنگ آبی

گوشی ناشناخته برند HMD با اسم‌رمز Tomcat در پایگاه اطلاعاتی گیک‌بنچ لیست شده است. در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای، این گوشی به ترتیب امتیازهای ۹۶۵ و ۲۶۲۵ را به خود اختصاص داده است. 

بنچمارک گیک‌بنچ نشان داده که قلب تپنده گوشی HMD یک پردازنده هشت هسته‌ای است که از معماری هسته ۴+۴ بهره می‌برد. فرکانس پایه برای این تراشه برابر با ۱٫۹ گیگاهرتز و ۲٫۴ گیگاهرتز لیست شده است.

در حالی که در گیک‌بنچ هیچ اشاره‌ای به نام تراشه دستگاه نشده است، اطلاعات فنی ذکرشده با مشخصات تراشه اسنپدراگون 7s نسل دو مطابقت دارد. این تراشه ۴ نانومتری از چهار هسته کورتکس A78 و چهار هسته کورتکس A55 بهره می‌برد و به پردازنده گرافیکی آدرنو ۷۱۰ مجهز است. 

شایان ذکر است که تراشه اسنپدراگون 7s نسل دو سخت‌افزار چندان قدرتمندی نیست ولی با این وجود از توان به مراتب بیشتری در مقایسه با تراشه Unisoc T606 برخوردار است. با این تراشه، گوشی جدید HMD می‌تواند به یک گوشی میان‌رده پرمیوم بدل شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)