خانهاخبار
پیکسل فولد ۲ را در اولین رندر سه‌بعدی آن تماشا کنید

پیکسل فولد ۲ را در اولین رندر سه‌بعدی آن تماشا کنید

رندرهایی سه‌بعدی از نسل جدید گوشی تاشو گوگل فاش شده که بر اساس شایعات پیشین طراحی شده و ظاهر جدید ماژول دوربین این گوشی را نشان می‌دهند.

۲۸ بهمن ۱۴۰۲

اوایل ماه جاری، تصویری واقعی از گوشی تاشو موردانتظار گوگل یعنی پیکسل فولد ۲ فاش شد که طراحی پنل پشتی و نمایشگر کاور آن را نشان می‌دهد. با این وجود، تصویر موردنظر از چندان کیفیت بالایی بهره نمی‌برد و مقداری مات بود. 

حالا اما یک یوتوبر به نام TT Technology رندرهایی سه‌بعدی از پیکسل فولد ۲ را به اشتراک گذاشته که تصویری واضح‌تر از این گوشی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. البته باید خاطرنشان کرد که این رندرها بر اساس گزارش‌های پیشین طراحی شده‌اند و ظاهر نهایی دستگاه را نشان نمی‌دهند.

pixel fold 2 1.jpg

همانطور که در این رندرها مشخص است، پنل پشتی پیکسل فولد ۲ با یک بازطراحی مهم همراه خواهد شد که به ماژول دوربین گوشی مربوط می‌شود. به جای نوار فلزی دوربین که امضای طراحی گوشی‌های پیکسل به شمار می‌رود، پیکسل فولد ۲ از ماژول مستطیلی‌شکل برخوردار خواهد شد. 

سنسورها اما در یک بریدگی کپسولی‌شکل جای گرفته‌اند و فلاش LED نیز در سمت راست این بریدگی دیده می‌شود. همچنین گوشه‌های پیکسل فولد ۲ نیز کمی گرد هستند.

pixel Fold 2.jpg

گزارش شده که پیکسل فولد ۲ از سیستم دوربین چهارگانه بهره خواهد برد که شامل یک سنسور اصلی، فوق عریض و تله‌فوتو می‌شود. در حال حاضر، هنوز نوع سنسور چهارم مشخص نیست ولی احتمالا این سنسور یا لنز تله‌فوتو پریسکوپی و یا سنسور ToF خواهد بود.

شایعات ادعا کرده‌اند که پیکسل فولد ۲ از تراشه تنسور G4 بهره خواهد برد و گوگل از تراشه تنسور G3 در گوشی خود استفاده نخواهد کرد. 

در نهایت باید اشاره کرد که هنوز اطلاعات چندانی پیرامون پیکسل فولد ۲ فاش نشده ولی امید می‌رود که در طی ماه‌های آینده جزئيات بیشتری از این گوشی در دسترس قرار بگیرد.