خانهاخبار
تصویر جعبه فروش و برچسب قیمتی گلکسی فیت ۳ فاش شد

تصویر جعبه فروش و برچسب قیمتی گلکسی فیت ۳ فاش شد

با توجه به فاش شدن تصاویری از جعبه‌های فروش گلکسی فیت ۳ که در اختیار فروشندگان است، به نظر می‌رسد پوشیدنی جدید سامسونگ به زودی عرضه خواهد شد.

 

۱۷ بهمن ۱۴۰۲

تبلیغات

home_header

تا به امروز گزارش‌های فراوانی پیرامون جدیدترین نسل از مچ‌بندهای سلامتی و هوشمند سامسونگ که گلکسی فیت ۳ نام دارد منتشر شده است. این پوشیدنی موردانتظار اخیرا در وبسایت سامسونگ به طور تصادفی ثبت شد و جزئیات فنی و طراحی آن در دسترس کاربران قرار گرفت.

حالا اما به تازگی نیز اطلاعات مربوط به برچسب قیمتی گلکسی فیت ۳ فاش شده که خبر از عرضه دستگاه در آینده‌ای نزدیک می‌دهد. 

Fit 3.jpg

کاربران حاضر در انجمن سامسونگ به تازگی تصاویری از جعبه‌های فروش گلکسی فیت ۳ را به اشتراک گذاشته‌اند. با توجه به انتشار این تصاویر، به نظر می‌رسد که گلکسی فیت ۳ زودتر از زمانی که تصور می‌شد روانه بازار خواهد شد چرا که این پوشیدنی در حال حاضر در اختیار فروشندگان قرار گرفته است. 

جعبه‌های فروش گلکسی فیت ۳ تایید می‌کنند که این دستگاه از نمایشگر مستطیلی‌شکل بهره خواهد برد و در سمت راست بدنه خود میزبان دکمه سخت‌افزاری خواهد بود. همانطور که در این تصاویر مشخص است، گلکسی فیت ۳ ظاهرا در بندهای سفید و مشکی به فروش خواهد رسید. 

منبعی که تصاویر جعبه فروش گلکسی فیت ۳ را  منتشر کرده همچنین اذعان داشته که این پوشیدنی به تازگی برای فروشندگان حاضر در شهر دارالسلام تانزانیا عرضه شده است. گلکسی فیت ۳ با قیمت ۲۵۰٬۰۰۰ شیلینگ معادل ۹۹ دلار روانه بازار این کشور خواهد شد. 

fit 3 1.jpg

شایان ذکر است که سامسونگ در حال حاضر هیچ اشاره‌ای به گلکسی فیت ۳ نداشته است. با این وجود، به نظر می‌رسد گلکسی فیت ۳ به زودی روانه بازار می‌شود. امکان دارد پوشیدنی موردانتظار سامسونگ در طی کنگره جهانی موبایل سال ۲۰۲۴ میلادی (MWC 2024) معرفی شود. 

طبق گزارش‌های قبلی، گلکسی فیت ۳ به نمایشگر ۱٫۶ اینچی امولد و بدنه تمام آلومینیومی مجهز خواهد شد. این دستگاه از گواهی ضدآب و گردو‌غبار IP68 بهره خواهد برد و تا فشار ۵ اتمسفری آب مقاوم خواهد بود.

از نظر ویژگی‌های سلامتی، گلکسی فیت ۳ از پایشگر ضربان قلب، پایشگر خواب، سنسور تشخیص سقوط و پشتیبانی از ۱۰۰ حالت ورزشی بهره خواهد برد. گزارش شده که تنها با یک بار شارژ، گلکسی فیت ۳ می‌تواند تا ۱۳ روز کاربران را همراهی کند.