خانهاخبار
تصویر رندری اوپو فایند X6 طراحی جدید پنل پشتی آن را نشان می‌دهد

تصویر رندری اوپو فایند X6 طراحی جدید پنل پشتی آن را نشان می‌دهد

نسل جدید پرچمدار اوپو احتمالا با طراحی متحول‌شده و دوربین‌های قدرتمند همراه خواهد بود.
۱۴۰۱/۹/۲۳

پرچمدار حال حاضر اوپو یعنی اوپو فایند X5 پرو با طراحی مشابه نسل قبلی خود یعنی اوپو فایند X3 پرو عرضه شد. از آن سو، نسخه معمولی این پرچمدار موسوم به اوپو فایند X5 از زبان طراحی مخصوص به خود بهره می‌برد که کم و بیش بی‌شباهت با اوپو فایند X5 پرو نیست. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، تصاویر رندری نسل جدید پرچمدار اوپو به نام فایند X6 در دسترس قرار گرفته است که طراحی کاملا جدید آن را نشان می‌دهد.

طبق این تصویر رندری که توسط افشاگری خوش‌سابقه به نام ایوان بلس به اشتراک گذاشته شده است، طراحی دوربین اوپو فایند X6 به طور کامل تغییر یافته است و حالا ماژول بزرگ مستطیلی‌شکلی در پنل پشتی این پرچمدار قرار گرفته است. در بخش پایین این ماژول، لوگوی برند دوربین هسل‌بلاد به صورت بزرگ حک شده است. همانطور که در تصاویر مشخص است، ماژول دوربین اوپو فایند X6 میزبان سه سنسور خواهد بود.

image

 رندر اوپو فایند X6

 شایان ذکر است که احتمالا اوپو فایند X6 به پردازنده سیگنال تصاویر Mari Silicon X مجهز خواهد بود چرا که عبارت MariSilicon در کنار لنز پریسکوپی جای گرفته است. در این راستا، به احتمال زیاد لنز تله‌فوتو پریسکوپی اوپو فایند X6 در مقایسه با سنسور تله‌فوتو اوپو فایند X5 با بزرگنمایی اپتیکال 2 برابری بهبود خواهد داشت.

اگر فرض کنیم شایعات و گزارش‌های مربوط به مشخصات فنی اوپو فایند X6 درست باشند، می‌توان انتظار داشت که این پرچمدار به دوربین اصلی 1 اینچی 50 مگاپیکسلی مجهز باشد که قبلا مشابه آن‌ را در پرچمدارهای شیائومی یعنی شیائومی 12S الترا و شیائومی 13 پرو دیده‌ایم. دیگر دوربین‌های اوپو فایند X6 شامل لنز فوق عریض 50 مگاپیکسلی و سنسور پریسکوپی32 مگاپیکسلی خواهد بود. به علاوه، قلب تپنده این پرچمدار تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک خواهد بود در حالی که مدل پرو تراشه اسنپدراگون 8 نسل دو را خود خواهد داشت.

image

اوپو فایند X5 پرو

در نهایت باید اشاره کرد که هنوز زمان رونمایی گوشی اوپو فایند X6 مشخص نیست و حتی ممکن است هنوز دو ماه به رونمایی رسمی این گوشی زمان باقی مانده باشد چرا که سری اوپو فایند X5 اواخر ماه فوریه سال جاری میلادی معرفی شد. در خبری مشابه، نسل جدید گوشی‌های تاشو اوپو یعنی اوپو فایند N2 و N2 فلیپ در تاریخ 24 آذر و در طی رویداد INNO Day معرفی خواهند شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)