خانهاخبار
سود فروش محصولات جانبی موبایل بیشتر از فروش اسمارت فون ها ست !

سود فروش محصولات جانبی موبایل بیشتر از فروش اسمارت فون ها ست !

به گزارش گروه خبری GSM، در سال 2007 سود حاصل از فروش وسایل جانبی موبایل 32 میلیارد دلار بوده در صورتیکه سود حاصل از فروش گوشی های هوشمند یا همان ........
۱۸ خرداد ۱۳۸۶
به گزارش گروه خبری GSM، در سال 2007 سود حاصل از فروش وسایل جانبی موبایل 32 میلیارد دلار بوده در صورتیکه سود حاصل از فروش گوشی های هوشمند یا همان اسمارت فون ها فقط 28 میلیارد دلار بوده است. 77% سود حاصل از فروش محصولات جانبی، پس از فروش گوشی و در فروشگاه های دیگر بوده و 23% بقیه،حاصل از فروش لوازم جانبی موجود در جعبه و به همراه موبایل بوده است .
تولید لوازم جانبی موبایل به دلیل ارتقاء تکنولوژی و نیاز کاربران به خصوص برای خرید لوازم مدگرایانه و لوکس روزبه روز افزایش پیدا می کند. تولید کنندگان گوشی و اپراتورهای موبایل در این زمینه فعالتر بوده و برای مطرح شدن خود و افزایش دامنه محصولاتشان رو به تولید لوازم جانبی موبایل آورده اند. تولید کنندگان موبایل فهمیده اند که برای افزایش فروش گوشی ها و اسمارت فون ها باید آن ها را با لوازم جانبی پیشرفته، مدرن و لوکس مجهز کننده تا مشتریان علاقمندتر شده و لذت بیشتری از استفاده از این محصولات ببرند. در این زمینه نوکیا در تبلیغات، استفاده از لوازم جانبی موبایل را ارتقاء موبایل و موتورولا آن را شخصی سازی موبایل نامیده است. به نظر می رسد فروش این محصولات به همین شکل افزایش پیدا کرده و تا سال 2012 سود حاصل از فروش آنها به حدود 80 میلیارد دلار برسد.
به گزارش گروه خبری GSM، در سال 2007 سود حاصل از فروش وسایل جانبی موبایل 32 میلیارد دلار بوده در صورتیکه سود حاصل از فروش گوشی های هوشمند یا همان اسمارت فون ها فقط 28 میلیارد دلار بوده است. 77% سود حاصل از فروش محصولات جانبی، پس از فروش گوشی و در فروشگاه های دیگر بوده و 23% بقیه،حاصل از فروش لوازم جانبی موجود در جعبه و به همراه موبایل بوده است .
تولید لوازم جانبی موبایل به دلیل ارتقاء تکنولوژی و نیاز کاربران به خصوص برای خرید لوازم مدگرایانه و لوکس روزبه روز افزایش پیدا می کند. تولید کنندگان گوشی و اپراتورهای موبایل در این زمینه فعالتر بوده و برای مطرح شدن خود و افزایش دامنه محصولاتشان رو به تولید لوازم جانبی موبایل آورده اند. تولید کنندگان موبایل فهمیده اند که برای افزایش فروش گوشی ها و اسمارت فون ها باید آن ها را با لوازم جانبی پیشرفته، مدرن و لوکس مجهز کننده تا مشتریان علاقمندتر شده و لذت بیشتری از استفاده از این محصولات ببرند. در این زمینه نوکیا در تبلیغات، استفاده از لوازم جانبی موبایل را ارتقاء موبایل و موتورولا آن را شخصی سازی موبایل نامیده است. به نظر می رسد فروش این محصولات به همین شکل افزایش پیدا کرده و تا سال 2012 سود حاصل از فروش آنها به حدود 80 میلیارد دلار برسد.