خانهاخبار
آیا آیفون 7 پردازنده شش‌هسته‌ای دارد؟

آیا آیفون 7 پردازنده شش‌هسته‌ای دارد؟

در حالی که چند روز بیشتر از معرفی آیفون ۶اس نمی‌گذرد و هنوز این آیفون جدید به بازار عرضه نشده است، ما هیچ‌گاه از پیگیری اخبار مربوط به نسل بعدی آیفون دست نمی‌کشیم! در ادامه مطلب با اخبار پیرامون آیفون ۷ با ما همراه باشید.
۳ مهر ۱۳۹۴

هم‌اکنون اپل آخرین نسل دستگاه‌های خود را به پردازنده قدرتمند A9 و A9X مجهز کرده است که توان و کارایی بسیار بالایی در اجرای آخرین بازی‌ها و اپلیکیشن‌ها در کنار آی‌او‌اس ۹ دارد.

این متن را منبعی نزدیک به صنعت ساخت Semiconductor به زبان چینی نوشته که ما آن را برایتان ترجمه کرده‌ایم:

«اپل هم‌اکنون در حال توسعه ساخت نسل بعدی پردازنده خود موسوم به A10 است که تمرکز اصلی‌اش بر چند نخی بودن آن حداکثر تا ۶ هسته و با معماری ساخت ۱۰ یا ۱۴ نانومتر با همکاری شرکت سامسونگ، TSMC یا اینتل است.»

شایان ذکر است، با توجه به همکاری بسیار قوی تیم‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری اپل با یکدیگر، بعید به نظر می‌رسد که پردازنده A10 شش هسته داشته باشد، چراکه همگام‌سازی سخت‌افزار و نرم‌افزار در روح یک دستگاه اپل از خصوصیات پایه و اصیل این شرکت است و اپل بارها ثابت کرده فقط قدرت سخت‌افزاری بالاتر روی کاغذ هیچ‌گاه دلیل عملکرد بهتر دستگاه نیست.

 

image

 

منبع: Pocketnow

برچسب‌ها:


نظرات (3 نظر)

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

ژانکلود جمالی نژاد

۱۳۹۴/۷/۳
نتایج جدول رسمی و قابل اتکای تست بنچمارک تک و چند هسته ای که رو که حتمی ملاحضه کردید , در این جدول چیپست پردازنده محشر و قدرتمند اپل A9 و A9X در هر دو تست چند و تک هسته ای از رقیب خودشون چیپست جدید و فوق قدرتمند اکسینوسM1 با اختلاف زیاد شکست خوردن البته نه از اکسینوس7420 کنونی , این چیپست A9X در آیپد عملکرد رایانه رو داره , چرا به نظرتون ؟؟ به غیر از قدرت پردازشی بالا ؟؟؟فکر نکنید عرض میکنم : هماهنگی بی نظیر سخت افزار با نرم افزار در آیپد جدید طبق معمول گذشته اپل , همین چیپست محشرA9X به سختی با اختلاف زیاد از چیپست. فوق قدرتمند وجدید سامسونگ (اکسینوسM1)شکست میخوره در تست رسمی وعملی چند و تک هسته ای بنچمار ک اماگویا اینقدر در جدید خوب عمل میکنه که حس میشه و گفته میشه عملکرد رایانه رو داره , به عنوان عرض آخر : همیشه بدون تعصب واقعیت رو درنظربگیرین واقعیتی مثل هنین ها که عرض کردم , شاید به احتمال فوق قوی گلکسی S7 بااین چیپست فوق قدرتمند اکسینوس M1 که چیپستی هس در حد عملکرد کامپیوتر بهترین بشه و شاید آیفون جدید 6sمحبوب بمونه ...

ژانکلود جمالی نژاد

۱۳۹۴/۷/۳
از شهر کهن , شهر هنر , شهر راز (شیراز)به همه درود میفرستم , من طرفدار هیچ برندی نبستم وفقط طرفدار بهترین هستم ,آینده رو نمیشه پیش بینی کرد اگرچه گمانه زنی ها در کار باشه احتمالات بسیار قوی نزدیک به واقعیت , هرگز فراموش نکنید آیفون ها و آیپدهای اپل به خاطر چپست پردازنده هاشون نیس که مورد علاقه خیلی ها هستن , علت محبوبیت شون وخوب عمل کردنشون آینده رو نمیتونم بگم اما تا الان هماهنگی بی نظیر سخت افزار با نرم افزار ش هس , مطمئنن در حالت بدبینانه همین چیپست پردازنده محشر و جدید اپل اگه روی نوت5سامسونگ نصب میشد عملکرد ضعیفی از خودش نشون میداد و مخاطب مصرف کننده رو عصبانی وناامید میکرد !

علی

۱۳۹۴/۷/۳
دوستان کسی می دونی کی ایفون 7 میاد
قیمتش چنده تقریبا
به ایمیلم بفرستید

پیشنهاد سردبیر