خانهمقاله‌ها
شارژ سریع اپل واچ؛ نکات لازم و مدل‌هایی که قابلیت شارژ سریع دارند

شارژ سریع اپل واچ؛ نکات لازم و مدل‌هایی که قابلیت شارژ سریع دارند

یکی از تغییرات مفید در مدل‌های اخیر اپل واچ، پشتیبانی از شارژ سریع است که در این مطلب به شما آموزش می‌دهیم تا با استفاده از آن، اپل واچ خود را با سرعت بسیار بالاتری نسبت به قبل شارژ کنید.
 

۲۴ مهر ۱۴۰۳

تبلیغات

home_header

برای بهره‌مندی از شارژ سریع در اپل واچ، علاوه‌بر سخت‌افزار به نرم‌افزار پشیبانی شده نیز نیاز است که در اپل واچ سری 10، سرعت شارژ حتی سریع‌تر از قبل می‌شود. 

در این خصوص چندین مورد وجود دارند که باید در رابطه با افزایش سرعت شارژ اپل واچ بدانید:

کدام مدل‌های اپل واچ از شارژ سریع پشتیبانی می‌کنند؟

تمامی اپل واچ‌های زیر قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع را دارند:

Apple Watch
  • اپل واچ سری 7: 0 تا 80 درصد در 45 دقیقه
  • اپل واچ سری 8: 0 تا 80 درصد در 45 دقیقه
  • اپل واچ سری 9: 0 تا 80 درصد در 45 دقیقه
  • اپل واچ سری 10: 0 تا 80 درصد در 30 دقیقه
  • اپل واچ اولترا: 0 تا 80 درصد در حدود یک ساعت
  • اپل واچ اولترا 2: 0 تا 80 درصد در حدود یک ساعت

برای شارژ سریع اپل واچ به چه چیزهایی نیاز داریم؟

همراه اپل واچ یک کابل شارژ سریع مغناطیسی USB-C وجود دارد. همان‌طور که قبلا گفته‌ایم، تفاوت این کابل در جنس سازنده آن است که به‌جای پلاستیک، از آلومینیوم در اطراف شارژر مغناطیسی استفاده می‌شود.

این کابل، در جعبه اپل‌ واچ‌های سری 7 به بالا قرار دارد که آن را می‌توانید به‌صورت جداگانه هم خرید کنید. طول این کابل 1 متر بوده و شماره کابل آن A2515 است. بنابراین با در نظر گرفتن این شماره کابل، می‌توانید از صحت و اصالت محصول خریداری شده اطمینان حاصل کنید.

Apple Watch

بخش دوم بهره‌مندی از شارژ سریع، در آداپتور برق USB-C power adapter است که قابلیت شارژ سریع اپل واچ را دارد. البته دیگر برندها نیز در حال حاضر، آداپتورهای برقی تولید کرده‌اند که می‌توانند از شارژ سریع اپل واچ پشتیبانی کنند. 

همچنین ذکر این نکته نیز لازم است که شارژرهای بی‌سیم مانند مگ‌سیف، در حال حاضر شارژ سریع را پوشش نمی‌دهند و فعلا باید برای سریع‌تر شارژ کردن اپل واچ، از اتصالات سیمی استفاده کنید.

برچسب‌ها: