خانهمقاله‌ها
راهنمای جامع انتخاب رنگ برای گوشی هوشمند گلکسی اس ۲۴ سامسونگ

راهنمای جامع انتخاب رنگ برای گوشی هوشمند گلکسی اس ۲۴ سامسونگ

بهترین رنگ برای گوشی گلکسی S24 چیست؟ در این راهنمای جامع، به بررسی تمام رنگ‌های موجود در سری گلکسی اس ۲۴ سامسونگ، شامل مدل‌های استاندارد و اولترا، می‌پردازیم.
 

۱۴۰۳/۴/۶
product-image

سامسونگ گلکسی S24

مشاهدهٔ مشخصات فنی و قیمت

product-image

سامسونگ گلکسی S24 اولترا

مشاهدهٔ مشخصات فنی و قیمت

product-image

سامسونگ گلکسی S24 پلاس

مشاهدهٔ مشخصات فنی و قیمت

انتخاب رنگ برای سری گوشی‌های هوشمند گلکسی S24 سامسونگ

انتخاب رنگ برای سری گوشی‌های هوشمند گلکسی S24 سامسونگ

سری گلکسی S24 سامسونگ فراتر از فناوری پیشرفته و عملکرد برتر است، بلکه تجلیلی از رنگ و سبک نیز به شمار می‌رود. گلکسی S24، گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 اولترا در چهار رنگ استاندارد و هشت پیکربندی مختلف عرضه می‌شوند که هر کدام جذابیت منحصربه‌فردی دارند. اما کدام یک از رنگ‌های گوشی برای شما مناسب است؟

در ادامه، تمام اطلاعات مورد نیاز در مورد رنگ‌بندی جدیدترین سری پرچم‌دار سامسونگ را در اختیار شما قرار می‌دهیم. با جی‌اس‌ام همراه باشید. 

رنگ‌های سری گلکسی اس ۲۴ و اس ۲۴ پلاس سامسونگ

رنگ‌های سری گلکسی اس ۲۴ و اس ۲۴ پلاس سامسونگ

مدل‌های گلکسی اس ۲۴ و اس ۲۴ پلاس با چهار رنگ زرد، طوسی، بنفش و مشکی اونیکس عرضه خواهند شد. این رنگ‌ها با وجود ملایم بودن، ظاهری شیک و خاص را ارائه می‌دهند که مکمل طراحی باریک و خوش‌دست این گوشی‌هاست.

مشکی اونیکس، با وجود اسمش، کاملا مشکی نیست. این رنگ در واقع بیشتر شبیه خاکستری تیره یا حتی خاکستری متوسط است، به خصوص در نورهای مختلف. با این حال، این خنثی‌ترین رنگ در بین این چهار رنگ است، بنابراین اگر به دنبال تلفنی هستید که جلب توجه نکند، این رنگ مناسب شماست.

طوسی، کمی خاص‌تر است، اما حتی با اغماض هم نمی‌توان آن را کاملا طوسی دانست. در اکثر نورها، این رنگ را نقره‌ای یا حتی سفید توصیف می‌کنند.

رنگ طوسی سری گلکسی اس ۲۴ و اس ۲۴ پلاس

با وجود رنگ زرد، اوضاع کمی جالب‌تر می‌شود. این رنگ، درست مانند دو رنگ دیگر، ملایم است اما بیشتر شبیه یک رنگ خاص به نظر می‌رسد. ترکیب قاب پشتی زرد با فریم آلومینیومی زرد بسیار دلنشین است.

در نهایت، بنفش، تنها رنگ‌بندی‌ای است که بیشتر با نامش مطابقت دارد. شما انتظار یک گوشی بنفش را دارید و این دقیقا همان چیزی است که دریافت می‌کنید. این احتمالا بهترین رنگ‌بندی برای کسانی است که نمی‌خواهند یک رنگ معمولی از سری گلکسی اس ۲۴ سامسونگ داشته باشند.

رنگ بنفش گوشی گلکسی اس ۲۴ و اس ۲۴ پلاس

رنگ گوشی‌ سامسونگ گلکسی اس ۲۴ اولترا: رنگ‌های تیتانیومی

رنگ گوشی‌ سامسونگ گلکسی اس ۲۴ اولترا: رنگ‌های تیتانیومی

سری گلکسی اس ۲۴ اولترا با پالت رنگی متفاوتی به بازار عرضه می‌شود. این گوشی قرار است در رنگ‌های «طوسی تیتانیومی»، «زرد تیتانیومی»، «بنفش تیتانیومی» و «مشکی تیتانیومی» عرضه شود.

این رنگ‌ها با وجود شباهت به رنگ‌های موجود در گلکسی اس ۲۴ و اس ۲۴ پلاس، به دلیل ساختار تیتانیومی بدنه، کمی متفاوت به نظر می‌رسند.

مشکی تیتانیومی شبیه‌ترین رنگ به همتای غیرتیتانیومی خود است. در حالی که هنگام مقایسه‌ی این دو مدل در کنار هم، متوجه تیرگی کمی بیشتر مدل اولترا می‌شوید، اما همچنان بسیار نزدیک به هم هستند. با این حال، باز هم باید گفت که این رنگ، مشکی نیست و قطعا خاکستری تیره است.

طوسی تیتانیومی نیز کمی تیره‌تر از طوسی موجود در گلکسی اس ۲۴ و اس ۲۴ پلاس است. این رنگ باعث می‌شود تا از رنگ تقریبا سفید مدل‌های غیر اولترا فاصله بگیرد، هرچند نقره‌ای هم توصیف مناسبی برای آن به شمار می‌رود. 

رنگ طوسی گوشی گلکسی اس ۲۴ و اس ۲۳ پلاس

زرد تیتانیومی به آسانی چند درجه تیره‌تر از زرد است و در نتیجه، رنگ آن بسیار برجسته‌تر به نظر می‌رسد. به لطف استفاده از تیتانیوم، فریم‌های این گوشی نیز بسیار تیره‌تر هستند، بنابراین ظاهری کمی متفاوت با مدل‌های زرد دارد.

رنگ زرد تیتانیومی گلکسی اس ۲۴ و گلکسی اس ۲۳ پلاس

در نهایت، رنگ «بنفش تیتانیومی» در مقایسه با بنفش کاملا متفاوت به نظر می‌رسد. پنل پشتی بسیار تیره‌تر است و فریم‌های فلزی نسبت به فریم‌های آلومینیومی بنفش رنگ در گلکسی اس ۲۴ و اس ۲۴ پلاس، جلوه‌ی برجسته‌تری دارند.

رنگ «بنفش تیتانیومی» سری گلکسی اس ۲۴ سامسونگ

با در دست گرفتن همزمان گوشی‌های بنفش گلکسی اس ۲۴ اولترا و اس ۲۴، به سختی می‌توان باور کرد که آن‌ها از یک خانواده و حتی یک رنگ‌بندی باشند.

رنگ‌های S Pen سامسونگ

رنگ‌های S Pen سامسونگ

خودکار S Pen، که از ویژگی‌های منحصر به فرد سری Ultra است، بسته به رنگ گوشی، رنگ متفاوتی خواهد داشت. امسال، متاسفانه، امکان انتخاب رنگ S Pen وجود ندارد و تنها دو رنگ برای آن در نظر گرفته شده است: خاکستری تیره و خاکستری روشن.

اگر رنگ‌های تیتانیوم زرد (Titanium Yellow) یا تیتانیوم مشکی (Titanium Black) را برای Galaxy S24 Ultra انتخاب کنید، خودکار S Pen آن خاکستری تیره خواهد بود. نسخه‌های تیتانیوم خاکستری (Titanium Gray) و تیتانیوم بنفش (Titanium Violet) نیز با S Pen خاکستری روشن همراه هستند.

رنگ‌های اختصاصی سامسونگ 

رنگ‌های اختصاصی سامسونگ

سامسونگ همچنین رنگ‌های اختصاصی را در وب‌سایت خود عرضه می‌کند. شما می‌توانید Galaxy S24 Ultra را در رنگ‌های تیتانیوم آبی (Titanium Blue)، تیتانیوم سبز (Titanium Green) و تیتانیوم نارنجی (Titanium Orange) سفارش دهید. برای مدل‌های معمولی S24 و S24 Plus، رنگ‌های سبز یشمی (Jade Green)، نارنجی ماسه‌ای (Sandstone Orange) و آبی یاقوتی (Sapphire Blue) در نظر گرفته شده است.

سخن نهایی

انتخاب رنگ مناسب برای گوشی هوشمند جدیدتان می‌تواند چالش‌برانگیز باشد، به خصوص با تنوع رنگ‌های موجود در سری گلکسی اس ۲۴ سامسونگ. در این راهنمای جامع، تمام اطلاعات مورد نیاز برای انتخاب رنگ ایده‌آل خود را در اختیار شما قرار دادیم.

سوالات متداول

رنگ‌های موجود در سری گلکسی اس ۲۴ کدامند؟

تمام مدل‌های گلکسی اس ۲۴ را می‌توان در یکی از چهار رنگ مشکی، طوسی، زرد و بنفش خریداری کرد.

کدام رنگ‌های گلکسی اس ۲۳ روی گلکسی اس ۲۴ موجود است؟

به جز رنگ‌های مشکی و خاکستری که رنگ‌های عمومی به حساب می‌آیند، هیچ‌کدام از رنگ‌های دیگر با مدل‌های قبلی گوشی‌های هوشمند گلکسی مطابقت ندارند. این رنگ‌ها همگی برای سال ۲۰۲۴ جدید هستند.

تفاوت رنگ‌های گلکسی اس ۲۴ اولترا با گوشی‌های غیر اولترا چیست؟

به‌طور کلی، رنگ‌های گوشی‌های گلکسی اس ۲۴ اولترا تیره‌تر هستند. این گوشی همچنین دارای لبه‌های تیتانیومی است که ظاهری متمایز نسبت به گلکسی اس ۲۴ و گلکسی اس ۲۴ پلاس به لبه‌های آن می‌بخشد.

آیا رنگ‌های ویژه‌ای برای سری گلکسی اس ۲۴ عرضه می‌شود؟

بله، سامسونگ رنگ‌های ویژه‌ای را برای سری گلکسی اس ۲۴ در وب‌سایت خود ارائه می‌کند. تمامی این گوشی‌ها در رنگ‌های سبز، آبی یا نارنجی قابل‌ خرید هستند. سری اس ۲۴ اولترا این رنگ‌ها را در بخش پشتی خود ارائه می‌دهد و لبه‌های تیتانیومی را در اطراف آن حفظ می‌کند.

کدام رنگ گلکسی اس ۲۴ را باید انتخاب کنم؟

برای گلکسی اس ۲۴ و اس ۲۴ پلاس، اگر می‌خواهید گوشی شما جلب‌توجه کند، بنفش را پیشنهاد می‌کنیم. اگر می‌خواهید گوشی شما رنگ خنثی داشته باشد، مشکی بهترین انتخاب است. برای گلکسی اس ۲۴ اولترا، بنفش تیتانیومی (Titanium Violet) انتخابی عالی است، در عین حال زرد تیتانیومی (Titanium Yellow) نیز بسیار جذاب است.

product-image

سامسونگ گلکسی S24

مشاهدهٔ مشخصات فنی و قیمت

product-image

سامسونگ گلکسی S24 اولترا

مشاهدهٔ مشخصات فنی و قیمت

product-image

سامسونگ گلکسی S24 پلاس

مشاهدهٔ مشخصات فنی و قیمت

برچسب‌ها:

مقاله‌های مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)