خانهمقاله‌ها
نحوه‌ی مشاهده دستگاه‌های متصل به هات‌اسپات گوشی اندرویدی

نحوه‌ی مشاهده دستگاه‌های متصل به هات‌اسپات گوشی اندرویدی

آیا می‌خواهید بدانید چه کسانی از اینترنت گوشی شما استفاده می‌کنند؟ با این راهنمای گام‌به‌گام در جی‌اس‌ام، به سادگی می‌توانید لیست دستگاه‌های متصل به هات‌اسپات گوشی اندرویدی خود را مشاهده کنید و از اتصال افراد ناشناس به شبکه خود جلوگیری کنید.
 

۱۴۰۳/۴/۲

مشاهده‌ی دستگاه‌های متصل به هات‌اسپات گوشی اندرویدی

برای اینکه ببینید چه دستگاه‌هایی به هات‌اسپات شما متصل شده‌اند، مراحل زیر را روی گوشی اندرویدی خود انجام دهید:

  • برنامه‌ی تنظیمات (Settings) را باز کنید و به بخش اتصالات (Connections) بروید.
  • سپس در بخش هات‌اسپات، روی اشتراک‌گذاری اینترنت (Mobile Hotspot and Tethering) کلیک کنید.
1- HotSpot.jpeg
  • اگر هات‌اسپات موبایل (Mobile Hotspot) از قبل روشن است، روی آن ضربه بزنید (یا ضربه‌ی طولانی) تا منوی تنظیمات هات‌اسپات باز شود.
  • زیر عنوان «دستگاه‌های متصل» (Connected devices)، لیستی از دستگاه‌هایی را که به هات‌اسپات شما متصل شده‌اند، مشاهده خواهید کرد.
نحوه‌ی دیدن دستگاه‌های متصل به هات‌اسپات گوشی‌های اندرویدی

هات‌اسپات گوشی اندرویدی کجاست؟

هات‌اسپات گوشی اندرویدی کجاست؟

اگر نمی‌دانید چگونه به تنظیمات هات‌اسپات در دستگاه خود دسترسی پیدا کنید، روی گزینه‌ی «هات‌اسپات موبایل» (Mobile Hotspot) در پنل تنظیمات سریع (Quick Settings) ضربه بزنید و چند ثانیه نگه دارید. این کار شما را به تنظیمات هات‌اسپات هدایت می‌کند.

چگونه از اتصال دستگاه‌های دیگر به هات‌اسپات گوشی اندرویدی جلوگیری کنیم؟

چگونه از اتصال دستگاه‌های دیگر به هات‌اسپات گوشی اندرویدی جلوگیری کنیم؟

برخی از گوشی‌های اندرویدی نام نمایشی (display name) دستگاه‌های متصل به هات‌اسپات را نشان نمی‌دهند، یا این نام با نام کاربری‌ای که به آن دستگاه‌ها اختصاص داده شده، متفاوت است.

برای جلوگیری از اتصال دستگاه‌های ناشناس به هات‌اسپات، می‌توانید به طور موقت اتصال اینترنت را برای همه دستگاه‌های متصل قطع و سپس دستگاه‌های ناشناس را شناسایی کنید.

اگر دستگاه ناشناسی به هات‌اسپات شما متصل شده است، رمز عبور هات‌اسپات خود را تغییر دهید.

با این کار، دستگاه ناشناس به صورت خودکار قطع می‌شود. سپس می‌توانید با استفاده از رمز عبور جدید، دستگاه‌های خود را دوباره به هات‌اسپات متصل کنید.

سخن نهایی

با رعایت نکات این راهنمای‌ جامع، می‌توانید از امنیت اطلاعات و حریم خصوصی خود در هنگام استفاده از هات‌اسپات گوشی اندرویدی خود محافظت کنید.

سوالات متداول 

اگر هات‌اسپات گوشی اندرویدی خود را پیدا نکردم، چه کار کنم؟

اگر نمی‌دانید چگونه به تنظیمات هات‌اسپات در دستگاه خود دسترسی پیدا کنید، روی گزینه‌ی هات‌اسپات موبایل (Mobile Hotspot) در پنل تنظیمات سریع (Quick Settings) ضربه بزنید و چند ثانیه نگه دارید. این کار شما را به تنظیمات هات‌اسپات هدایت می‌کند.

مقاله‌های مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)