خانهاخبار
مشخصات فنی کلیدی وان پلاس Ace 2 پرو فاش شد

مشخصات فنی کلیدی وان پلاس Ace 2 پرو فاش شد

پرچمدار جدید وان پلاس در سه‌ماهه سوم سال جاری معرفی خواهد شد.
۳۰ خرداد ۱۴۰۲

تبلیغات

home_header

همانطور که شایعات نیز اذعان داشته‌اند، وان پلاس قصد دارد در سه‌ماهه سوم سال جاری میلادی از پرچمدار جدید خود موسوم به وان پلاس Ace 2 پرو رونمایی کند. در این راستا، گزارش شده است که این پرچمدار در ماه اوت و یا ژوئیه سال ۲۰۲۳ و برای بازار چین معرفی خواهد شد. البته احتمال دارد وان پلاس Ace 2 پرو برای بازارهای جهانی نیز عرضه شود. 

image

حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، مشخصات فنی کلیدی وان پلاس Ace 2 پرو فاش شده است که خبر از محصولی قدرتمند می‌دهند. طبق این گزارش، پرچمدار جدید وان پلاس از نمایشگر ۶٫۷۵ اینچی اولد با رزولوشن تصویر 1.5K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره خواهد برد. ویژگی برجسته این پرچمدار سخت‌افزار آن است چرا که شایعه شده است که وان پلاس Ace 2 پرو به تراشه معرفی‌نشده اسنپدراگون ۸ پلاس نسل دو مجهز خواهد بود. 

گزارش‌های غیر رسمی ادعا کرده‌اند که اسنپدراگون ۸ پلاس نسل دو نسخه ری‌برند شده تراشه اختصاصی Snapdragon 8 Gen 2 for Galaxy خواهد بود. به علاوه، وان پلاس Ace 2 پرو احتمالا از حافظه رم ۱۶ گیگابایتی بهره خواهد برد. متاسفانه در این گزارش اشاره‌ای به حافظه داخلی پرچمدار وان پلاس نشده است. سیستم دوربین وان پلاس Ace 2 پرو شامل سه سنسور ۵۰، ۸ و ۲ مگاپیکسلی خواهد بود. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز برعهده دوربین ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود. 

image

وان پلاس Ace 2

در نهایت باید اشاره کرد که پرچمدار وان پلاس از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری برخوردار خواهد شد که از شارژ فوق سریع ۱۵۰ واتی پشتیبانی می‌کند. دستورهای نرم‌افزاری وان پلاس Ace 2 پرو توسط اندروید ۱۳ برپایه OxygenOS 13 اجرا خواهد شد. ناگفته نماند که وان پلاس Ace 2 پرو به احتمال زیاد با نام تجاری متفاوتی روانه بازارهای جهانی خواهد شد. انتظار می‌رود در طی هفته‌های جاری اطلاعات بیشتری پیرامون این پرچمدار در دسترس کاربران قرار بگیرد.