خانهاخبار
آنر مجیک V2 احتمالا به زودی معرفی خواهد شد

آنر مجیک V2 احتمالا به زودی معرفی خواهد شد

گوشی تاشو جدید آنر به تازگی گواهی 3C را کسب کرده است که بیانگر عرضه آن در آینده‌ای نزدیک است.
۱۷ خرداد ۱۴۰۲

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به نظر می‌رسد نسل جدید گوشی تاشو آنر موسوم به آنر مجیک V2 احتمالا به زودی معرفی خواهد شد. تا به امروز، گزارش‌ها و شایعات زیادی پیرامون این گوشی در دسترس کاربران قرار گرفته است که بخشی از مشخصات فنی آن را فاش ساخته‌اند. آنر مجیک V2 حالا امروز در لیست گواهی 3C قرار گرفت و سرعت شارژ آن مشخص است. به علاوه، لیست 3C خبر از معرفی آنر مجیک V2 در آینده‌ای نزدیک می‌دهد.

طبق این گزارش، گواهی 3C تایید می‌کند که آنر مجیک V2 با توان شارژ 11V/6A روانه بازار خواهد شد. به عبارت دیگر، جدیدترین گوشی تاشو آنر از شارژ ۶۶ واتی پشتیبانی خواهد کرد. این گوشی قبلا نیز با شناسه مدل مشابه VER-AN10 در گواهی MIIT لیست شده بود.

image

شایعات قبلی اذعان داشته‌اند که آنر مجیک V2 در دو نسخه تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو و اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک روانه بازار خواهد شد. به علاوه، انتظار می‌رود این گوشی با حافظه رم تا ۱۶ گیگابایت و حافظه داخلی تا ۵۱۲ گیگابایت عرضه شود. از دیگر مشخصات فنی احتمالی آنر مجیک V2 می‌توان باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و نمایشگر اولد LTPO با رزولوشن تصویر 2K نام برد. 

در نهایت باید اشاره کرد که آنر مجیک V2 از طراحی نازک و وزن سبک بهره خواهد برد که به طراحی گوشی تاشو هواوی یعنی هواوی میت X3 شبیه خواهد بود.