خانهاخبار
رندرهای گلکسی واچ ۶ کلاسیک حلقه چرخان آن را نشان می‌دهند

رندرهای گلکسی واچ ۶ کلاسیک حلقه چرخان آن را نشان می‌دهند

نسل جدید ساعت‌ هوشمند سامسونگ با برجسته‌ترین ویژگی سری گلکسی واچ عرضه می‌شود.
۳ خرداد ۱۴۰۲

سامسونگ یکی از ویژگی‌های شناخته‌شده و محبوب ساعت‌های هوشمند خود یعنی حلقه چرخان را  در سری گلکسی واچ ۵ به کار نبرد و در حال حاضر، گلکسی واچ ۴ کلاسیک آخرین ساعت سامسونگ با این قابلیت کاربردی محسوب می‌شود. حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به نظر می‌رسد ویژگی حلقه چرخان با نسل جدید سری ساعت‌های سامسونگ موسوم به گلکسی واچ ۶ باز خواهد گشت. در این راستا، امروز رندرهایی از گلکسی واچ ۶ کلاسیک در دسترس کاربران قرار گرفته است که حلقه چرخان آن را نشان می‌دهند.

image

 تصاویر رندری گلکسی واچ ۶ کلاسیک توسط افشاگری برجسته به نام OnLeaks و با همکاری وبسایت MySmartPrice به اشتراک گذاشته شده‌ است. به طور کلی، گلکسی واچ ۶ کلاسیک از زبان طراحی آشنا سری گلکسی واچ بهره می‌برد و در زمینه ظاهری شاهد تغییراتی در نسل جدید ساعت سامسونگ نخواهیم بود. 

مطابق انتظار، حلقه چرخان گلکسی واچ ۶ کلاسیک به مانند گلکسی واچ ۴ کلاسیک پیرامون نمایشگر آن را احاطه کرده است. البته به نظر می‌رسد ضخامت حلقه چرخان ساعت جدید سامسونگ در مقایسه با نسل‌های قبلی مقداری کمتر شده است. نمایشگر ساعت نیز دایره‌ای‌شکل است و احتمالا از ابعاد ۱٫۴۷ اینچی بهره خواهد برد.

image

شایان ذکر است گلکسی واچ ۶ کلاسیک تنها به گلکسی واچ ۴ کلاسیک شبیه نخواهد بود و یکی از ویژگی‌های طراحی گلکسی واچ ۵ را نیز به ارث خواهد برد. در این راستا، به نظر می‌رسد ساعت پرمیوم سامسونگ از لبه‌های تخت برخوردار خواهد بود که مشابه طراحی به کار رفته در سری گلکسی واچ ۵ به شمار می‌رود. با توجه به این موضوع، سامسونگ احتمالا مدل پرو را از سری گلکسی واچ ۶ حذف خواهد کرد و تنها دو مدل کلاسیک و استاندارد روانه بازار خواهد شد. در این رندرها همچنین بند مغناطیسی ساعت گلکسی واچ ۶ کلاسیک نمایش داده شده است که جلای براق دارد.

image

 در نهایت باید اشاره کرد که سری گلکسی واچ ۶ به همراه گوشی‌های گلکسی زد فلیپ ۵ و گلکسی زد فولد ۵ احتمالا در ماه ژوئیه معرفی خواهد شد. سری ساعت‌های جدید سامسونگ از سیستم عامل WearOS 3 بهره خواهند برد ولی بروزرسانی WearOS 4 قطعا برای آن‌ها در دسترس قرار خواهد گرفت.